(Bijna) geen symptomen?

Hallo allemaal,

Allereerst een felicitatie voor iedereen hier die zwanger is!!! Dat het allemaal maar goed mag blijven gaan!
Ik heb ergens anders op dit forum mezelf al een beetje voorgesteld. Ik ben nog geen mama, maar we zijn wel al 2,5 jaar bezig, maar helaas 4 keer een miskraam gehad... (zoals velen onder ons helaas), waarvan een een bbz. 1 juni afgelopen jaar ben ik voor het laatst gecurretteerd (missed abortion met 8wkn).

Nu dus weer zwanger! 19 november uitgerekend, en doordat ik een korte cyclus had waarschijnlijk 5+5 wkn ver. Zoals zo veel van jullie met een zelfde geschiedenis ook als de dood dat het weer niet goed gaat.... de echo die ik 6/4 krijg lijkt dan nog zo ver weg!
En ik weet dat ik blij mag zijn dat ik (nog) nergens last van heb, maar een bevestiging geeft het ook niet! Het enige waar ik een beetje last van heb is van gevoelige (.)(.), maar dat heb ik wel erger gehad terwijl ik niet zwanger was... en soms kleine krampjes in onderbuik.
Natuurlijk heb ik al 100 x gelezen dat je geen symptomen hoeft te hebben als je zwanger bent, maar toch vraag ik me af of er nog meer onder jullie zijn die net zo ver zijn als ik en nergens last van hebben, dat geeft me misschien een gerust gevoel! Nou, dit ben ik weer ff kwijt, pffffff. Fijn weekeinde iedereen, en flink broeden!

Ik ben 7+1 zwanger en heb ook helemaal nergens last van alleen wat gevoelige ()() het is dat 2 zwangerschapstesten het bevestigd hebben maar anders zou ik het niet eens weten. Maak me iedere x wel ongerust omdat ik geen symptomen heb maar hoor en lees ook best vaak dat je daar helemaal geen last van hoef te hebben en lekker van moet genieten. Ik geniet ook wel maar ben als de dood dat het ook mis kan gaan hebben pas 11 april de echo en ik hoop zo dat ik het hartje mag horen maak mezelf alleen maar gek om verhalen te lezen over mk en Mission abortions wat helaas voor kan komen maar heb maar tegen mezelf gezegt het kan vaak fout gaan maar het gaat ook heel vaak goed!! Fijn weekend iedereen

Hoi!!

Ik ben ook 19 november uitgerekend, en bijna nergens last van. Alleen mijn reukvermogen lijkt ineens toe te nemen en de borsten zijn wat gevoeliger. Maar pff wat kan ik onzeker zijn! Ik heb mijn eerste echo pas 24/4 dus moet nog heel lang wachten ;-) ik moet ook zeggen dat onze dochter van 14 maanden me veel afleiding geeft, en ik soms ineens denk "ow ff rustig aan doen, ben immers zwanger".

In elk geval van harte gefeliciteerd!!

iedereen gefeliciteerd! ik heb zelf nergens last van maar ben ook nog maar heel pril zwanger ben 27 nov uitgerekend en 2 mei pas de eerste echo dus voor mij nog heeeeel lang wachten ;) wat ik al wel merk is dat ik geen zin meer heb in zoete dingen normaal gesproken krijg ik daar geen genoeg van en soms echt vreetbuien nu al, niet best ;)

Terug
Bovenaan