(Bijna) geen symptomen?

Ik heb ook nog bijna nergens last van (afgelopen vrijdag 9 weken). Wel moe en wat minder zin in eten. Ik houd mezelf voor dat ik erg blij mag zijn met zo weinig symptomen, maar ergens zoek je toch die bevestiging, dat herken ik wel! Tijdens de zwangerschap van de eerste had ik ook bijna nergens last van en dat is allemal helemaal goed gekomen, dus ik weet uit ervaring dat je geen symptomen "nodig" heb. En toch.... zou je bijna hopen dat je je wat meer zwanger voelde ;-)
 
@Uc2, dank voor je reactie, 11/4 heb je (pas) je eerste echo toch? Lang wachten dus tot je bevestiging hebt... Ik heb 6/4 mijn eerste echo maar ben nu 6 wkn dus relatief korter wachten dan jij denk ik, het voelt wel heel lang. eigenlijk ook een beetje mijn eigen schuld, want ik had een week eerder kunnen afspreken... maar met mijn ervaringen tot nu toe, wilde ik zeker zijn dat als het goed is dat het dan ook zeker te zien is op de echo. Als je net iets te vroeg bent met je eerste echo en ze zien niks dan moet je 2 wkn later weer terugkomen en zit je nog meer in de stress! Dan maar 1wk langer geduld en meteen weten waar ik aan toe ben...
 
hoihoi

ik ben als t goed is....eind november uitgerekent..maarh eb er nog geen bevestiging van...

ik weet alleen dat mijn "bevruchtigingsdatum" zeg maar hoog waarschijnlijk 10 maart is geweest...zaterdags geklust zondag test gedaan: negatief.....daarna niet meer geklust wel super moe en gevoelige tepels vrijdag weer getest en toen positief..dus nu dan 2.5 week volgens test..en dan 5 weken ofzo volgens gyneacoloog..

ik heb eigenlijk ook wienig symptonen alleen gevoelige tepels steekjes in m'n onderbuik en soms een opgeblazen gevoel...hoe stom t ook klinkt...ik HOOP echt op misselijkheid en overgeven...hahah al is t idd maar voor een soort van bevestiging..want voor nu heb ik helemaal geen besef van dat ik zwanger ben.

5 april terug naar VK dus hoop dan op meer duiudelijkheid..of kenmerken voor die tijd ;)

xxx hilmar
 
Terug
Bovenaan