bijna geen zwangerschapsklachten

Hallo allemaal,

Via een vriendin ben ik op dit forum gewezen vandaar dit berichtje.
Ik ben zelf nu 9 1/2 week zwanger en ik heb bijna geen klachten. Iets meer moe als anders en een paar keer wat buikkrampen en in het begin pijnlijke borsten maar dat was het. Ik vraag me nu wel af of alles in orde is. Ik hoor van bijna iedereen dat ze heel erg misselijk zijn, erg moe enz.
Zijn er nog meer aanstaande moeders die verder bijna geen klachten hebben?
 
Hoi Natalie,

Je hoeft je echt geen zorgen te maken, je moet hier juist hardstikke blij mee zijn!

Het is dat ze bij mij gezegd hebben dat ik zwanger was en dat ik het echt gezien en gehoord heb anders had ik het namelijk niet gelooft!

Ik heb namelijk ook nergens geen last van en nog steeds niet hoor, en ik ben inmiddels al bijna 18 weken zwanger!

Ik zou zeggen geniet hier van, en als je voor de eerste keer bij de VK komt zal je zien dat alles goed is!

Veel succes in je verdere zwangerschap!

groetjes,

Nyrée
28 juni uitgerekend van mijn eerste kindje!
 
he nathalie,

je hoeft je idd geen zorgen te maken ik ben nu 14 weken zwanger en heb nergens last van gehad, toevallig vanmorgen voor de eerste keer misselijk geweest, bij het legen van de vuilnisbak.

geen zorgen...
en veel plezier in je zwangerschap!
 
en ook ik ben 1 van de vrouwen die bijna nergens geen last van heeft, gelukkig!!! terwijl collega al in ziekenhuis heeft gelegen i.v.m uitdroging door het vele overgeven. Zo zie je maar elke zwangerschap is anders!!
groetjes susan
bijna 26 weken!!
 
Hoi Nathalie,

Ook ik ben 9,5 weken zwanger en ben alleen maar moe en af en toe buikpijn. Verder nergens last van. Maar heb wel een echo gehad en alles was goed. Dus maak je maar niet druk en geniet er lekker van!!
 
Hoi Natalie,

Maak je hierover geen zorgen, maar geniet ervan!

Ik begrijp dat je dit onzeker maakt, maar ik heb dit namelijk ook, nooit misselijk geweest en een klein beetje meer moe als anders en pijnlijke borsten, je verloskundige zal ook zeggen dat er niets ernstigs is, maar dat het juist zo fijn is dat je geen klachten hebt!

Ik ben nu bijna 18 weken zwanger en voel me nog steeds kiplekker en ik geniet daar nog elke dag van ik zal het nog zwaar zat krijgen, en als je heel je zwangerschap ziek bent is de lol er ook heel snel vanaf!

Veel succes met je zwangerschap!

Groetjes,

Nyrée
 
hoi dames die nergens last van hebben, geniet ervan!!! Ook ik dacht dat ik mijzelf gelukkig kon prijzen met het feit datik nergens last van had, maar helaas is mijn meisje van binnen een spelletje met mijn lijf aan het spelen en ik heb dus pas sinds een week of twee constant last van misselijkheid. Gelukkig hoef ik niet over te geven, maar het is niet leuk. Ook natuurlijk omdat het nu allemaal zowiezo al zwaarder wordt... Maarja, ik zal ophouden met klagen want verder vind ik dat gekrioel in mijn buik nog steeds geweldig!!! :D Dus, geen zorgen, geniet!!
Stephanie (precies 33 weken)
 
Terug
Bovenaan