bijna geen zwangerschapsklachten

Hoi,

Ik ben over 3 dagen uitgeteld en ik heb ook nog nergens last van gehad. in het begin niet en nu op het eind loopt alles nog prima eigenlijk. het enige dat ik doe is extra ijzer opbouwen voor de bevalling, Met ROOSVICEE en ik heb ook soms wat dikke onderbenen en enkels, maar dat is mijn eigen schuld, want ik hou te veel van lekker eten. ik ben nu wel erg benieuwd naar mijn kindje, dit is de eerste en het is voor mij ook allemaal nieuw. ik ben nu in totaal 18 kilo aangekomen, en ik zie niet waar het zit, want op mijn buik na ben ik nog steeds niet dikker geworden. is ook alleen maar voordelig. geniet van je zwangerschap.
Groetjes Mirjam 23 jr
 
ik heb precies hetzelfde! ben nu voor de 2e keer zwanger, nu ongeveer 7 weken en heb nergens last van, en de vorige keer was ik enorm misselijk en moe. Ook ik ken dezelfde twijfels.. Maar waarschijnlijk hebbben we gewoon geluk dat we ons goed voelen en moeten we daar maar van genieten! Toch zal ik erg blij zijn als ik over 3 weken de echo gehad heb, en kan zien dat alles goed is!
Sterke en geniet ervan!
 
Poeh,
wat ben ik blij dit berichtje te lezen.

Ikzelf ben nu 6 weken en 2 dgn. zwanger van mijn 1e kindje.
Iedereen vraagt steeds; en en ben je al misselijk?? Maar ik voel me zoo goed! Wat jij ook schrijft; alleen borsten zijn gevoelig, wat krampjes onderin de buik, misschien wat sneller prikkelbaar maar verder niks!
Ben blij om te lezen dat dat geen slecht teken is en dat ik moet gaan genieten!!

Liefs
Candy
 
Vandaag 6 weken zwanger en heb af en toe grote druk in mijn onderbuik, maar vind ik alleen maar prettig eerlijk gezegd. Is toch een teken dat er iets gaande is. Verder wat gevoelige borsten. That's it. Ik ben juist hyper, wil zoveel doen, maar probeer mezelf in toom te houden.
 
Hoi,
Inmiddels ben ik 11 weken en 3 dagen zwanger. Ik heb maar twee ochtenden een duizelig gevoel gehad. Af en toe wat gespannen en zere borsten en misshcien een iets zwaarder gevoel in de onderbuik. Verder helemaal nog niets! Lekker hoor. Hoop dat het zo blijft tot ongeveer 10 augustus.!!
A3
 
Hoi

Leuk te horen dat ik niet de eingste ben Ook ik heb nergens last van, alleen moe en last van de banden, maar dat ik heel normaal. Ik benvandaag precies 9 weken...

Suc6 allemaal met de zwangerschap en geniet ervan
 
Terug
Bovenaan