bijna gestikt

Ben me echt rot geschrokken! Noortje lag op bed en ik was op zolder achter de computer. Hoor ik opeens hele vreemde geluiden vanuit Noortjes kamertje. En omdat ze een beetje verkouden is en ik het niet vertrouwde ben ik snel naar haar kamertje gerend. Lag ze daar te kokhalsen op haar ruggetje. Ik heb haar snel opgepakt en tegen me aan gehouden. Begon ze over te geven en zielig te huilen. Wat bleek: ze had het haarspeldje dat in haar haar zat geprobeerd op te eten en dat was waarschijnlijk blijven steken. En het stomme is, dat ik nog getwijfeld heb of ik het niet uit haar haar moest halen voor ik haar in bed deed. Maar ze heeft het eigenlijk nog nooit uit haar haar gehaald, dus leek het me niet nodig. Hoe dom! Ze was gewoon bijna gestikt! Dus moeders...geen stiekjes en speldjes in het haar van je dochters laten terwijl ze gaan slapen.

Groetjes van een erg geschrokken Marielle mv Noortje.

Jeetje meid ,

Wat zal je geschrokken zijn zeg!
gelukkig alles goed afgelopen!!
Zo zie je maar waar ze al toe in staat zijn he, meestal kunnen ze meer dan je denkt.
Ik heb dan een jongen dus gelukkig geen speltjes!

liefs Jo

ohhh gelukkig is het goed afgelopen. Ik laat Mirthe wel der middag slaapje doen met die iniminien elastiekjes (die plastic dingen..lijkt op beugel elastiekjes) maar knipjes ed haal ik er altijd uit.

Tjonge wat zal jij geschrokken zijn zeg.

Ik had bij Renske wel haar stiekjes uit haar haren gehaald was alleen vergeten om haar ringetje af te doen. Zit aardig strak. Wat blijkt nou, Renske werd wakker en toen hoorde ik haar wel kuchen en op een gegeven moment huilen dus ik ben bang dat Renske haar ringetje heeft ingeslikt. Kan hem nergens meer vinden. Hopelijk komt hij er morgen met de ontlasting uit.

ohoh van dat ringetje is ook eng....ik zou de dokter gebelt hebben in dat geval. Ik weet wel dat de cb arst mij met 6 maand waarschuwde dat ze het armbandje zelf af kunnen krijgen en dan in hun mond kunnen doen. Ik nog "nou aan dat armbandje komt ze nooooit".....de dag erna vond ik het armbandje in 3 stukjes in de box. Ze had hem kapot getrokken maar gelukkig niet opgegeten.

Tjeetje,dan schrik je je toch te pletter!!
Tess komt nooit aan haar stiekje in haar staartje,maar ik doe het altijd uit als ze haar bed ingaat.Ben veel te bang dat ze het pakt en in haar mondje stopt.
Ik hoop dat je al een beetje bent bijgekomen van de schrik.

Groetjes Kitty en Tess.

Dat is idd schrikken!!
Lyanne heeft haar armbandje ook niet meer om en alles wat ze in haar haren heeft, haal ik er uit als ze gaat slapen. Behalve dan de stukken koek, fruithap etc, die haal ik er pas uit als ze in bad zit. Hahahaha!!

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan