bijna gestikt

Wow, dat is schrikken. Goede waarschuwing voor iedereen.
Hier geen speldjes etc (zoon!), maar ik liet hem laatst wel een houten speelgoedmuis een kusje geven voor het slapen gaan. Wat gebeurt er? HAP! neus eraf en in zijn mond. Ik heb het er gelukkig direct uit kunnen halen, maar die muis krijgt zijn neus niet terug hoor!

Gatsie, wat een vreselijk verhaal zeg! Ik weet dat je je lomp schrikt op zo'n moment. Thomas lag een paar weken terug in de box te spelen en had mij jas van tafel gegrist, best dacht ik nog, speel maar raak. kan ik even mooi een wasje doen boven. Met dat ik dat wasje erin doe bedenk ik me dat ik niets hoor beneden, dus ik neem een spurt naar beneden!!! Zie ik van halverwege de trap Thomas op zijn rug in de box liggen met mijn jas over zich heen! Ikke dus gillend naar beneden, ik dacht ook echt het ergste net als jij. Lag eikelhoofd geoon lekker te slapen en had ie zichzelf toegedekt met mijn fleece-jas... Ik ben de hele dag van streek geweest en ik kan nog kanken en hartkloppingen krijgen als ik er nu aan terug denk..

Gr. Marieke

Aahh ja wat erg!!!
Dat is even schrikken ja!!
Ik was er gelukkig net op tijd bij!
Ik heb van die klipjes...En die had ze ook nog in haar haar...
Ik was eigenlijk helemaal vergeten dat ik die er nog in had zitten..
Nou ik toch maar even kijken......Ja hoor..Ze had dat klipje al in haar mond!
Dus ik was er gelukkig op tijd bij...
Maar nu vergeet ik het nooit meer!

Dat is schrikken zeg! Je hart bonst dan echt wel 300 slagen per minuut! Een goede les voor alle mama's met dochters! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

hier geen speldjes(zoon) wel een armbandje
maar die draagt hij bijna nooit maar als hij hem om
heeft dan niet tijdens slapen ben ook veel te bang dat er
wat gebeurt

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Oh mijn god, dan schrik je je toch een ongeluk.
Op mn vorige werk haalde ik alles uit de haren, van de armen of vingertjes.
Dan maar weer 12x haartjes vlechten en strikken na het slapen, maar ik moet er niet aan denken..... Poehhhh

Gelukkig heeft Yoëll geen frutsels in zn haar (hihi, zal het eens proberen hoe het staat)

Pauline

Terug
Bovenaan