Bijna juni!

Nog een paar dagen en dan is het alweer juni!! Dat betekent dat we 1 plaats omhoog schuiven in de mamaclub :D hihi.. Kan niet wachten tot we bovenaan staan, maar we moeten nog even geduld hebben dames!
 
op naar nummer 1 ik voel de spanning al stijgen het einde komt in zicht sterkte met de laatste loodjes die wegen toch echt het zwaarst maar we kunnen het dames!!!!
groetjes nathalie
 
ik vind het steeds spannender (en soms ook wel wat eng richting de bevalling) worden!
Hopelijk zijn de laatste loodjes voor iedereen goed te doen! Morgen weer druk klussen aan de babykamer!
 
Vandaag hebben we de babykamer ingericht :) ben er niet weg te slaan haha! Nu trouwens wel doodop... laatste loodjes zijn idd het zwaarst, je wilt eigenlijk een heleboel doen, maar het lukt allemaal niet meer. Lichaam geeft al snel aan dat het genoeg is! Nog 5 weekjes werken, dan lkkr toegeven aan de rust!

BTW: ik heb a.s. woensdag al een 'verlofetentje' met collega's. Een collega en ik gaan bijna tegelijk met verlof en dat vieren we woensdag met onze collega's. Gaan we lkkr uit eten. We krijgen dan ook een mand vol met cadeautjes :D we worden lkkr verwend dus! Zin in!!
 
Jaja, voor je t weet is t zover. Ik heb de 'grote' kids intern verhuisd, alleen krijgt de oudste nog een nieuw bed, maar goed,langzaam komen we zover dat alles op zn plaats komt. Heb nog ca 12 weken te gaan, klinkt lang maar oh wat vliegt de tijd...
 
Terug
Bovenaan