Bijna juni!

Gaat inderdaad snel nu, wij hebben nog niks kunnen doen aan de babykamer, we moeten nl nog verhuizen in juli!! We hebben ons huis verkocht en moeten tijdelijk in een huurwoning tot ons nieuwe huis klaar is. Dat betekent dus twee keer verhuizen! Komende maand staat voor ons dus in het teken van voorbereiden op de verhuizing, alvast beginnen met inpakken, opruimen en verhuisberichten in orde maken. Dus pas in het tijdelijke huis kan ik de babykamer klaarmaken. Nu is het de derde dus heb ik alles nog, dat scheelt. Hoef alleen alles uit te zoeken, te wassen en op te ruimen. De (nu nog) jongste heeft nog de commode en kast van de babykamer dus die krijgt een nieuwe kamer, heb al een hele leuke besteld! Begin nu wel tegen de verhuizing op te zien, zal blij zijn als alles op tijd (ben 12 augustus uitgerekend) achter de rug is. Ik stop wel met werken per 1 juni, de laatste 4 weken in de ziektewet. Werk in de zorg dus dat wordt gewoon te zwaar, heb al een flinke buik!

Yvanka wat leuk dat jullie met een etentje en een mand met cadeautjes jullie verlof inluiden! Alvast veel plezier gewenst.

Allemaal veel plezier met het inrichten van de kamertjes.......
 
Terug
Bovenaan