Bijna maart!!!

Jaja dames nog 1dagje in februari te gaan en dan is het echt onze maand..

ondanks dat een aantal dames al verblijd zijn met een prachtige zoon of dochter wil ik jullie toch een spoedige bevalling wensen..

En dat jullie alle maar een kerngezonde zoon of dochter mogen krijgen!

Liefs Ingeborg

ik kan ook niet langer meer wachten hoor!
voor mij nog 2 weekjes eigenlijk.
maar hoop dat de gyn dinsdag gaat over inleiden..
vanwege het vruchtwater. dan voel ik me er ook beter onder.
ik denk ook dat als ze langer wil wachten mijn lichaam het niet meer aan kan.

Ik moet zelf nog 3 weken maar me gevoel zegt nog steeds eerder.. Denk dat het rond 38/39 weken het komt.

Morgen groei echo en zelfde geld zeggen ze dat door medische reden de kleine niet groeit en dat ik een handje word geholpen

Hier nu 39.3 en het rommelt maar zet niet door tot nu toe... ach het duurd niet lang meer, ga dadelijk wat opruimen en dan heerlijk op de bank met mijn nieuwe boek,,haha,, heb deze week totaal niks gepland, alleen donderdag evt op controle!!
Liefs

gek idee hoor...ik "moet" nog 4 weken....bij jullie kun je het bijna niet eens meer de laatste loodjes noemen...het is gewoon bijna echt zover. Spannend en leuk ik duim voor jullie!!

Ben vrijdag uitgerekend,
soms wat gerommel,
Ik denk zelf dat ik een beetje overtijd ga, de kids hebben voorjaarsvakantie dus moeders komt niet echt tot rust. Vandaar denk ik na het weekend,

Meiden, succes allemaal met de laatste loodjes

groet, jessica

Haha maart is van harte welkom,
Ik ben nu 36,2 weken en het mag van mij wel opschieten... hopelijk komt het iets eerder en loop ik niet overtijd maar jah haha dat willen we allemaal!

Liefs Marina

Terug
Bovenaan