Bijna maart!!!

Ik vind het nu ook echt wel tijd worden dat ze komt! ;-) Maar eigenlijk moet ik nog een kleine twee weken. En een maart kindje lijkt me ook heel leuk. Mijn zoontje is van februari, dus het lijkt me wel leuk als deze in maart komt. Ik vind het wel superzwaar worden nu... groetjes, Assepoester

Ben blij dat het morgen maart is!!! nog een kleine 4 weken tot de uitgerekende datum... maar ik ben er klaar voor....
alhoewel het deze week voor mij nog niet hoeft hoor....
vanmiddag naar de kapper, morgen 3 jaar verkering (jeuh) woensdag controle, donderdag toneel zaterdag toneel dus heb nog wel wat leuke dingen in de planning deze week....
Vanaf volgende week zaterdag mag ik thuis bevallen! laten we dat maar gaan aanhouden!

Voor degenen die in het begin van maart zijn uitgeteld SUCCES! ik zal in gedachten bij jullie zijn....
Word voor jullie nu ook echt spannend.....

Liefs

spannend voor ons allemaal, hier al een week gerommel ben nu 37 en 3 dg maar ja is nr 4 dus kan volgens mij al eerder gaan rommelen, maar heb deze week nog van alles op planning staan, bijv kies laten trekken bij middelste dus het liefts pas volgende week. maat ja hebben we niet voor het zeggen, iedereen alvast een voorspoedige en snelle bevalling toegewenst.

Ik vind het voor iedereen die nog 'moet' erg spannend worden! Raar idee ook dat ik nu eigenlijk 39w2d zou zijn. En als ik dan hier naast me kijk en Tim zie liggen, die morgen al 2 weken oud is, word ik helemaal happy!

Ik wens jullie allemaal heel veel succes met de laatste loodjes en wens jullie ook een goede bevalling toe!

Liefs
Ingrid

Hihi daar dacht ik ook aan!
Ik sta boven aan t lijstje, maar wordt denk ik niet de eerste. Die van mij ligt nog lekker rustig.
Ik ben ook heel benieuwd.
Sterkte en succes iedereen!!

Was het maar vast zover he! En dan het lekkere weer dat in maart meestal weer komt! Een heerlijke maand als je het mij vraagt!
En nu extra spannend natuurlijk omdat er een kleintje bij komt! Van mij mag hij blijven zitten tot Jasper weer thuis is...maar hoop stiekem dat de gyn donderdag zegt dat ze me zowieso niet langer dan een week overtijd laat lopen omdat hij zo groot is en dan kan Jasper mooi met 39w thuis komen ipv met 40...want dat duurt nog zo lang (terwijl 2 weken normaal zo omvliegen!)

Terug
Bovenaan