Bijna moeder vraagt luier-advies

Hoi, nog even en dan hoor ik officieel bij het babyformum en niet langer bij de juli-moeders in het zwanger-forum.
Ik wil graag eens van jullie weten welk merk luiers jullie gebruiken en waarom. Hebben jullie verschillende merken uitgeprobeerd? En hoeveel luiers gaan er ongeveer per week doorheen, vooral in het begin. Ik heb nl geen flauw idee.
Alvast bedankt,
groetjes
Audrey
 
Hallo,
Na verschillende luiers geprobeerd te hebben zijn wij uitgekomen bij de luiers van de kruidvat. Ze sluiten goed, lekken niet door en ze zijn niet zo duur. Bij ons gaan er gemiddeld 6 per dag doorheen.
Groetjes
 
Hoi Audrey, allereerst natuurlijk van harte met je zwangerschap en alvast heel veel geluk met je kleintje straks.
Ik heb zelf in het begin Huggies gebruikt.Heb gewoon gekeken naar de hoeveelheid in een pak en de prijs. Uiteraard heb ik gekeken of mijn meisje er geen luieruitslag van kreeg. Dit ging echter prima. Inmiddels is ze naar een grotere maat luiers gegaan en zijn we overgestapt naar de luiers van de trekpleister (eigen merk) en gebruiken we ook pampers als deze in de aanbieding zijn.
Ik geef bij iedere voeding een nieuwe luier en check natuurlijk tussendoor ook even bij "pers"geluiden. In het begin waren dit dus 7/8 luiers op een dag en dat is nu 4/5 per dag.
Voor straks alvast een goede bevalling en geniet van je kraamtijd.
Tot ziens op het babyforum.
groetjes,chris
 
Hai Audrey,

Ik sluit me aan bij de eerste reactie: ook wij gebruiken de luiers van het Kruidvat. Die van Huggies (ook Beginners) waren nl. net iets te groot en sloten minder goed. Dit was een tip van onze kraamhulp. Onze zoon was bij de geboorte ongeveer 48 cm en woog 6 pond. In het begin gingen er bij ons ongeveer 8 per dag door.

Groetjes,

Sonja
 
Hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik werk in een KDV en daar gebruiken wij pampers. We hebben verschillende luiers getest maar dit vonden we toch de beste. Ik zelf vind de luiers van de C1000 (supermarkt) niet goed. Die lekken erg snel door en veel kinderen krijgen er uitslag van. Ook over huggies ben ik niet zo tevreden omdat ik vind dat die maten erg klein vallen. In ieder geval sterkte met de bevalling. groetjes
 
Ik gebruik zelf altijd pampers, die zijn zo vaak in de aanbieding dat ik ze al heel lang niet meer voor de volle prijs heb gekocht. Maar de luiers van kruitvat vind ik ook wel goed moet ik zeggen.
 
Ik had in het begin Pampers newborn, maar nu Huggies. Die bevallen bij ons juist uitstekend. Beter dan AH huismerk, daarbij lekt hij elke keer door.
Veel plezier met je kindje!
 
Terug
Bovenaan