Bijna moeder vraagt luier-advies

is per kind verschillend ik gebruik al van het begin ah huismerk nooit problemen mee en geen luieruitslag en doorlekken en ook geen natte ruggen ja als je voor de merk kiest betaal je ook meer ondanks die aanbiedingen maar moet ieder voor zich weten
 
Kruidvat luiers gebruik ik ook, ze sluiten goed en lekken niet door. Albert Heijn luiers koop ik nooit weer, wat een rot-luiers zijn dat! En de D-A heeft ook rot-luiers.......
 
Hier ook alleen maar pampers, die zijn echt regelmatig in de aanbieding en dan wordt er natuurlijk ingeslagen!
De pampers babydry gebruikte ik altijd in het begin (nu nog wel hoor), maar omdat ze nu echt meer beginnen te bewegen vind ik de activ fit super!!!! Zijn wel wat duurder, maar je kindje kan er echt super in bewegen.

Per dag wordt de luier 4 à 5 keer gewisseld (ze zijn nu 8 maanden oud). Ik heb een tweeling dus bij mij gaan er 8 tot 10 op een dag doorheen. Na de geboorte waren het er gemiddeld 6 op een dag!

Huggies vind ik rotluiers, waren ze iedere keer zeiknat mee. Ligt misschien ook aan het lichaam van het kindje, de ene luier past bij het ene kind beter en de andere bij het andere kind. Gewoon uitproberen zou ik zeggen.

Groetjes
 
Ik gebruik kruidvat luiers. Prima luiers, leuke prijs en met papmers was mijn zoontje iedere keer nat. Huggies vind ik vreselijk!
Oja natuurlijk van harte gefeliciteerd en geniet ervan he!!
 
Kruidvat zijn het goedkoopst 13 cent per luier, ik moet ze nog gaan proberen. Pampers erg duur, ook in de aanbieding maar zitten wel erg mooi aan en zijn niet van de dikke pakketten (zoals die van de AH, hoewel we die ook tijden gebruikt hebben). Pampers vallen ook wat kleiner dan bv Huggies, die ik ook prettig vindt.
Zo zie je maar; het is uitproberen wat goed past en wat je portemonnee toelaat!
Billendoekjes van het Kruidvat zijn een aanrader!
 
Heb je een aldi in de buurt? gebruik dan vanaf het moment dat je kind een maand of vier is aldi luiers. Sinds kort gebruik ik die en ze bevallen me erg goed!! Zijn trouwens nog goedkoper dan de kruidvat luiers: 9,49 per pak. Gebruikte voor de eerste tijd kruidvat, etos of c100 merk. Ging allemaal prima, hangt alleen een beetje af hoe groot je kind is. (de ene luier is n.l iets kleiner dan de andere, maar heb je snel genoeg door.) Heb zelf nooit pampers gebruikt, mij veel te duur en in mijn ogen niet beter.
In het begin ben je vaak iets meer luiers per dag kwijt (gem. 7) Nu gebruik ik er ongeveer 4 tot 5 per dag.
Succes strakjes
 
Terug
Bovenaan