Bijna op vakantie...

Eindelijk is het bijna zover. Vrijdag stappen we op de autoslaaptrein die ons met onze 4 spruiten naar Zuid-Frankrijk gaat brengen. Ben reuze benieuwd, vooral hoe Leah zich gedraagt. Ze is een klein draakje thuis op het moment, zeer ondeugend, slaapt heel slecht...... en denkt ook dat ze zomaar in het water kan springen :-( Dat wordt dus weer even opletten geblazen, denk ik! Maar we hebben er allemaal reuze veel zin in. Vooral de oudste vindt het erg spannend... wat eten we in de trein, en hoe liggen de bedjes, en hoe ziet de camping eruit? :) Als ik dus even een paar weken niet reageer, komt dat omdat ik hopelijk lui op een strandje aan de Middellandse zee lig.......

Hoi Hannah,

voor jullie is het over 2 dagen al zo ver, heerlijk hoor!
Wij volgen jullie over een weekje! Lekker gaan genieten met zijn allen van elkaar en natuurlijk ook van het mooie weer, want dat kunnen we ondertussen wel weer gebruiken!

Liefs Danielle

fijn vooruitzicht he,wij vertrekken maandag met het vliegtuig naar turkije ook ik ben benieuwd hoe mijn kleine draakje zich gedraagt m.n inhet vliegtuig.

Fijne vakantie allemaal

Lekker hoor! Hier is de vakantie alweer voorbij. We moeten 's ochtends weer vroeg opstaan, gelijk aankleden en ontbijten en naar school.
En met dit weer lijkt het wel gelijk herfst. Ik hoop dat het in het weekend beter wordt!

Ook wij gaan zondag lekker vliegen naar Lanzerote. Heerlijk relaxen met ons gezinnetje.
Alleen wij vliegen om half 6 's ochtends. Wij mogen niet online inchecken, omdat we kinderen hebben. Moeten we dus om 3 uur 's nachts inchecken!!!!! Moetn we om 2 uur weg! Das wel een domper met 2 kleintjes. Maar goed, daarna genieten van het lekkere weer!
Alle mensen die nog gaan, FIJNE VAKANTIE;-)

Groetjes

Hey,

Klinkt allemaal erg lekker die zonvakanties!!!!
Wij gaan 13 sep eerst een week in Nederland naar de katjeskelder vanaf daar gaan we een dagje naar de Efteling.
Vanaf 17 sep gaan we naar Belgie de Vossenmeren we hebben er erg veel zin in.
We wilden nog even wachten met vliegen dit jaar omdat Dane nog zo klein is.

Groetjes!!!!

wat een lekker vooruitzicht!

hier is de vakantie van manlief alweer 3 weken om
ook karlijn gaat over 2 weekjes weer naar schooltje

wel gaan we in sep. nog een lang weekend naar slagharen toe en friso en ik nog een weekendje met ons 2 weg

geniet van je vakantie!

liefs maurilla

Terug
Bovenaan