Bijna op vakantie...

Hoi hoi,

Heerlijk meis, geniet ervan! Het is daar heerlijk weer begreep ik van mn ma (die zit daar nu ergens)
Onze vakantie was alweer 2 (!) maanden geleden, boehoe.
Wij gaan dit weekend lekker weekendje naar Burgh Haamstede, is ook fijn en het schijnt lekker weer te worden haha.
Geniet van je vakantie, denk maar aan ons in de regen, des te meer geniet je hahahaha.

Liefs

Hey,
Lekker hoor, heeeeel veel plezier toegewenst!
Ik vind het daar ook heerlijk, ik heb wel altijd zwemvesten (zeewaardige) bij voor de kinderen, anders kan ik niet genieten aan het strand,,haha
Ook wel spannend met de trein, wilde ik vorig jaar doen naar spanje, maar vliegen viel voor ons veel goedkoper uit!! laat even weten hoe de trein bevalt met 4kids,,haha

Gr MJ

Hoi Hannah,
Jullie hebben er lang op moeten wachten, maar nu zijn jullie aan de beurt!!!
De scholen hier gaan maandag weer van start.
Manlief is deze week weer begonnen.
Wel weer zin in het dagelijks ritme hoor, 6 weken met 4 kids om me heen was een uitdaging, maar ben erg trots op mezelf hoe ik ze heb kunnen vermaken!
Straks weer wat extra tijd voor Lenthe en Luka als de grote zussen naar school zijn.

Heb vorige week een weekendje Antwerpen geboekt voor ons 2, in de herfstvakantie en een week weg in de kerstvakantie, heerlijk eens een kerst zonder verplichtingen, gourmetten en andere kerst-dissen!

Wens je een heerlijke vakantie toe met je gezin, lekker bruin worden en niks doen!!!!!Enne, succes met de kleinste in de trein, snap dat je benieuwd bent hoe het zal gaan, maar lukt vast wel toch?Met wat speelgoed en gezonde tussendoortjes is ze vast af te leiden.
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan