Bijna uitgerekend

Nog 3 dagen tot m'n uitgerekende datum. Zo spannend!! Kan bijna niet meer wachten om m'n kleine man eindelijk te zien en vast te houden. Hopelijk laat ie niet te lang op zich wachten.

Zijn er nog meer aanstaande mama's die komende week uitgerekend zijn? En hoe gaan bij jullie de laatste loodjes?

Hoi, 
Spannend! Ik moet zelf nog 14 dagen. Ik heb een hele makkelijke zwangerschap gehad, heb nu alleen de laatste paar dagen last van (denk ik) voor weeën. Het is gewoon afwachten, nog veel leuke dingen doen, Netflix en uitrusten. En jij? Je bent natuurljk eerder aan de beurt.

Officieel pas 21 september uitgerekend, maar aankomende donderdag wordt ik ingeleid dus wij weten dat we volgend weekend een gezin zijn!
heb een erg grote buik dus daar heb ik nog wel een last van met liggen/lopen/zitten en verder houd ik meeeeeega veel vocht vast! Maar dat doet gelukkig niet echt zeer. 
Spannend dat je niet weet wanneer je bevalling begint, lijkt me zo leuk om dat door verrast te worden, daar ben ik stiekem wel een beetje jaloers op. 

Ow voor jullie duurt het ook niet lang meer. Ik heb ook een makkelijke zwangerschap gehad. Al die bekende kwaaltjes, nergens last van gehad. Heb daardoor zelfs doorgewerkt tot 4 weken voor m'n uitgerekende datum. Ik dacht, dan heb ik meer bevallingsverlof.
Vanaf m'n verlof is het wel zwaarder geworden. Sneller moe en vooral veel last van maagzuur. Dat is gewoon killing. In het begin was het goed onder controle te houden met 1 á 2 Rennie's per dag. Sinds ongeveer een week helpt dat niet meer. Slapen is geen pretje meer. Tis zo dat m'n ritme bijna helemaal omgedraaid is. 's Nachts wakker en overdag slapen. Pfff...niet leuk.

Is de kleine nog niet ingedaald? Meestal wordt het maagzuur dan wel minder! Overdag heb ik ee gelukkig geen last van, snachts af en toe wel dus de rennie ligt ook op mijn nachtkastje. Haha

Dat is dus het gekke. Hij is idd al ingedaald maar de maagzuur-problemen zijn niet weg. Hij drukte eerst ook heel erg op m'n ribben, gelukkig is dat wel over. 

Hoi! 

Ik ben de 15e uitgerekend.. maar hoop wel dat ze eerder komt. 
Wordt een beetje gek van thuis zitten, af en toe een boodschapje of iets doen maar dan heb je het ook weer gehad. En mijn vriend werkt in de horeca dus is altijd laat thuis. :( 
Morgen weer naar de vk dus hoop dat ze is ingedaald. 

Groetjes melis

Duren die dagen aan het einde lang hè. Haha. 
Vandaag had ik gelukkig weer een hele goede dag en zijn we lekker naar de Veluwe gegaan en hebben daar nog kunnen wandelen en lunchen. Morgen lekker een dagje op de bank voordat het woe avond gaat beginnen. 

Terug
Bovenaan