Bijna uitgerekend

Ik ben idd blij dat de zwangerschap er op zit met 38 weken, kan me ook bijna niet voorstellen dat ik bijv tot 42 weken door zou lopen..
maar vind het wel jammer dat je dat onverwachte moment niet hebt dat ineens je bevalling begint. 

Daar ben ik dus ook 'bang' voor. Dat het uiteindelijk 42 weken duurt. Vanavond lekker een half uurtje wezen wandelen. Misschien helpt dat een beetje. Morgenmiddag heb ik m'n wekelijkse controle bij de vk staan. Met een beetje geluk gebeurd het vannacht of morgenochtend ? 
Alvast veel succes Sabina!! 

Nope, niks gebeurd. M'n kleine jongen vindt waarschijnlijk dat ie prima zit haha. Het wandelen was inderdaad erg lekker. Als het vanavond droog blijft, ga ik weer. 

Ik kom net terug van de vk. We hebben alvast het strippen besproken voor het geval er volgende week nog niks is gebeurd.

Wat ik niet wist is dat je vanaf 41 weken kunt aangeven niet meer te willen wachten en ingeleid kan worden. Hoop heel erg dat het niet zover komt. 

Spannend joanniie! 

Vandaag ook bij de vk geweest en ze is ingedaald.
Erg fijn! Voel het soms nu ook wat samentrekken heel zachtjes hebben jullie dat ook?! 
Nog 10 dagen tot mn uitgerekende datum :) 

Ik wist dat ook niet dat je dat met 41 weken aan mag geven. Wel prettig opzich!
hier is de koffer net ingepakt. Nog even samen wat eten en vanmiddag nog even een uurtje liggen en dan richting het ziekenhuis. Zo onwerkelijk allemaal. Haha

Terug
Bovenaan