Bijna .... VAKANTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Hoi,

Ik heb enorm veel zin om lekker 3 weken vrij te zijn, maar wij gaan van het zomer niet op vakantie,  we gaan spulletjes uitzoeken  voor de babykamer.  In oktober gaan we nog een weekend weg met de fam. van mijn man.. dus ook weer een lekker vooruitzicht!
Geniet allemaal van de vakantie ( maar dat gaat zeker lukken haha )

Ja ik kan niet wachten hahaha en de kinderen ook niet. Die moeten nog 1 week naar school. Het lijkt me zalig om me even helemaal over te geven aan niets ....helemaal niets moeten ...behalve eten en drinken haha het noodzakelijke.

Heb vandaag mijn rijbewijs gehaald dus ik heb nu helemaal zin om allerlei leuks te gaan doen de resterende tijd van de zomervakantie. Als mn buik niet teveel in de weg gaat zitten tenminste haha.

Groetjesssss

Wij zijn idd ook al eerder naar Ameland geweest. Een paar keer zonder kinderen en de laatste keer was toen onze oudste bijna een jaar was. Die foto's zijn allemaal ingeplakt (haha die nog wel) dus kan ik haar met die foto's ook mooi voorbereiden. 'k denk dat ze het allebei wel heel erg leuk gaan vinden. Ze zijn gek op spelen in het zand. En nu maar hopen op mooi weer.
'k ga wel van die armbandjes kopen met naam en telefoonnummer erop. Je zal ze maar kwijtraken.
Wat ik wel  een beetje  spannend vind is dat we met vrienden in 1 huisje gaan. 14 dagen lang. We kunnen heel goed met het stel. De kids kunnen ook goed met elkaar, maar leef en opvoedstijlen zijn wel verschillend. We hebben afgesproken dat we elkaar ook vrij laten in wat we doen, dus niet alles samen.
groeten liedje

Hey Liedje, dat klinkt idd wel een beetje als een beproeving van de vriendschap. Is best lang he 14 dagen in een   huisje samen. Maar goed, als er duidelijke afspraken zijn zal het hopelijk allemaal goed gaan.

Hoi meiden,

Ik moet nog 6 weken werken.
Dus vakantie is voor mij nog best ver weg.
Bovendien krijg ik in die tijd ook nog een nieuwe functie.
Als wedan eindelijk op vakantie gaan dan gaan we naar mijn moeder naar canada.
mmmmmmmm Heerlijk in de jacuzzi heb er nu al zin in!

Liefs
Anita

Oooh Anita, woont je moeder in Canada?
Zo'n mooi land. Waar ga je heen? Wij zijn 2 er keer geweest, mijn zwager woont er. Aftellen voor jou. Voor je het weet zijn die zes week om joh.

Ik moet ook nog even wachten voordat we op vakantie gaan, wij gaan pas eind augustus weg. We gaan naar Italië, ik heb er wel al superveel zin in.
Goh, Denemarken, daar wil ik al heel lang eens heen, maar dat komt er nooit van. Waarom weet ik eigenlijk ook niet. Is het daar echt zo mooi ?

Groetjes
Bibi

Terug
Bovenaan