Bijna verlof, maar het word te zwaar !

Volgens mij zit er dan niet veel anders op dan door werken. Gezien je alle opties die er zijn niet kunt. Vraag dan om aangepast werk.

Kun je niet vragen als je nu de ziekte wet in gaat en dus met 6 weken voor je datum met verlof moet.  Je vakantie dagen die dan gelijk lopen met je verlof die vrij komen en deze na je zwangerschap opnemen 

Wat Noorasiem aangeeft, nu de ziektewet in en dan de vakantie die je normaal voor je verlof hebt achter je verlof plakken. Zo zit je ook niet met de opvang te kijken.
Het is dit of als andere optie doorwerken..
Succes!

Precies wat de anderen ook zeggen: nu de ziektewet in tot 34 weken, dan met verlof en als je verlof afloopt de vakantie erachter plakken. Dan kom je op precies dezelfde einddatum uit. 

Hou er alleen wel rekening mee dat als je je ziek meldt, een bedrijfsarts (als je werkgever ervoor kiest om die in te schakelen hoor), zou kunnen kijken of je wel aangepast werk kan doen. Maar als je vakantie al over 3 weken start zal het wel niet zo'n vaart lopen. Je zou ook gewoon even open kaart kunnen spelen bij je baas hierover? Misschien heeft die wel een idee voor aangepast werk. Die wil immers ook niet dat jij je ziek meldt..

Denk wel goed aan jezelf! En ga niet extra vakantie uren of pbl uren of weet ik wat inzetten omdat jij je werk niet meer goed kan doen. Daarvoor is de ziektewet! Laat je ook vooral niet gek maken door andere die wel langer konden werken. Das heel fijn voor hun maar heb jij niks aan.  Bespreek t met je baas lijkt mij beste optie. 
Gesprek met bedrijfsarts vond ik niet veel voorstellen hij ging bij mij volledig mee. En mocht ik t op deze manier nog niet goed gaan vinden dan moest ik contact opnemen. 

Ik heb morgen een gesprek op het werk.. hopelijk komen we er aan uit !
Hoop eigenlijk dat ik halve dagen kan werken en de rest wel gewoon uitbetaald, deels ziektewet zeg maar.

Hou jullie op de hoogte!

Ik ga de dagen die ik nog moet werken halve dagen werken !
Deze worden wel uitbetaald maar ik maak daardoor wel wat minuren.Deze kan ik compenseren als dat ik weer terug ben na mijn verlof.
21 Juni is mijn laatste werkdag ?

Terug
Bovenaan