Bijna verlof

He meiden
Nog 1 weekje werken en dan heb ik verlof!
Wat een heerlijk gevoel! Het komt nu echt enorm dichtbij :)
Ik ga 5 wk van te voren stoppen.Ik zou eerst tot 4 wk van te voren stoppen maar merk dat een weekje extra goed voor mij is.

Wat gaan jullie allemaal doen behalve de laatste dingetjes voorbereiden?
Ik wil iedere dag een stuk gaan wandelen en gaan scrappen/fotograveren. En natuurlijk met vrienden afspreken.
x

hoi mieka,

lekker he het aankomende verlof ik had afgelopen week mijn laatste werkweek ook ik ben 5 weken van te voren gestopt mijn uitgerekende datum is 5 april succes met de laatse week!!

oja ik moet ook nog vanalles in orde maken en verder relaxen en wat lezen ook is mijn jonste volgende week nog jarig dus nog genoeg te doen

groetjes loes

Hoi hoi,

Ik stop na vrijdag ook met werken. Ik stop dan 6 weken van tevoren. Ik wilde het eerst volhouden tot 4 weken, maar ooh wat ben ik blij dat ik dit uiteindelijk besloten heb. Ik ben echt aan het aftellen nu.
Ik ga heerlijk alle boeken lezen waar ik de afgelopen maanden niet aan toegekomen ben en ik hoop dat het een beetje voorjaar wordt en dan ga ik ook heerlijk iedere dag een stukje lopen of fietsen of zo.
En natuurlijk een aantal babywasjes draaien. Ik kan niet wachten.
Maar eerst nog een superdruk laatste weekje werken.

Liefs,

Ik was de afgelopen week vrij en moet nu nog een weekje!! Bleg, helemaal geen zin in!!! Moet ik ook nog iemand inwerken... Maar goed, 5 maart is het feest, want dan start mijn verlof ;-)!!!!!

Ik ga in mijn verlof een muurschildering maken in de babykamer (haar naam komt op de muur) ook de kraambedankjes ga ik zelf frummelen (ben niet zo heel erg creatief, dus dat gaat wel even duren) en verder de laatste dingetjes bij elkaar scharrelen, opruimen, schoonmaken, uitslapen en wachten!!
Zucht, vooral heel veel wachten....

Ik ga trouwens 4 weken van te voren met verlof!
Groetjes Sonja
34 w + 5 d

Hoi,

ook hier 4 weken van tevoren verlof. En dat houdt in: morgen en overmorgen nog werken en dan verlof!!! Heerlijk!!!
Wat ik ga doen? Heb mn handen vol aan Tijn (hoewel ik m gewoon naar de opvang en naar mn ouders wil laten gaan), merk dat ik mn rust ook wel echt nodig heb, en als ik dan toch nog een gaatje vind naast de laatste zaken regelen (we moeten nog geboortjekaartjes uitzoeken :( ) dan wil ik wat andere klusjes doen, zoals foto's voor Tijn uitzoeken en zijn babyboek afmaken... Genoeg plannen dus, dus hopen dat nummer 2 nog even blijft zitten (maar ergens ook weer niet, zooo moe, last van m'n rug maar vooral nieuwsgierig...)

Succes met jullie laatste werkdagen (de mijne zullen heavy zijn) en daarna: GENIETEN !!!

He meiden
Ik ga komende week ook collega beetje inwerken.
Zij werkt nu voor andere collega dus zit er al een beetje in ;) Dat scheelt.
4 dgn werken want de woensdagen ben ik altijd vrij, dan komt de kraamhulp langs.
Wij mogen ook nog de geboortekaartje bedenken, nog zat te doen ;)
Raar om straks niet meer te werken. Ik werk in het onderwijs en zal de kids zekers gaan missen.
Ze leven zo met je mee :)
Nu de laatste dingen doen om alles goed achter te laten.
en dan idd GENIETEN :)

Hoi Mieka,

herkenbaar, ook ik werk in het onderwijs. Heb al 3 jaar eenzelfde ( nou ja, steeds een paar wijzigingen) clubje kids en die zullen aan het eind van het schooljaar waarschijnlijk allemaal doorstromen. Dat maakt het extra vreemd. Maar ik werk nog (als ik met 40 weken beval) 4 weken dit schooljaar en dat vind ik wel erg lekker. Zie ik ze toch nog even...
Vanmiddag alles doorspreken met mn vervangster, eigenlijk niet te doen in een paar uurtjes, hi hi.

groetjes Natasja

Hi, ik ben al met verlof. Ruim een week. Het plan was om lekker te relaxen, leuke dingen te gaan doen. Maar we hebben (nog steeds) lekkage. Dus vanmiddag word de boel weer opengebroken. In plaats van leuke dingen doen zit ik thuis iedere keer te wachten op de mensen die het komen maken. Grrrrrr.
Volgende week ga ik nog een bakkie doen bij een vriendin die ook begin april is uitgerekend. Verder heb ik nog twee kinderen dus daar heb ik mijn handen vol aan. Alleen maandag heb ik een dagje voor mezelf, dan gaan ze naar de opvang.

Terug
Bovenaan