Bijna verlof

Ik ben al een week met verplicht verlof ivm mijn bloeddruk. Mijn zwangerschapsverlof gaat 12-3 in, maar mag niet meer werken tot die tijd. Wat erg he... ;) Maar ik moet veel rusten en dat gaat vanzelf. Ik ben continue moe, kan en mag niks doen. (Zelfs 2 shirts achter elkaar strijken is al teveel gevraagd voor mijn rug. Stuk voor stuk met een pauze ertussen gaat nog...) Mijn man neemt me alles uit handen gelukkig, maar daardoor voel ik me schuldig. Vandaar dat ik toch eigenwijs wat strijk wil doen.
We hebben eerst nog een verhuizing voor de boeg voordat onze mup komt. 29 maart naar notaris (is de bedoeling) en hopelijk kunnen we dan binnen 2 weken intrekken. Op 21 april wordt ons meissie verwacht... Hoezo krap in de tijd?? Ik prakezeer me een ongeluk, maar lijstjes bij de vleet maar blijf ongerust of het allemaal op tijd zal lukken...

@ tammy: ik moet er niet aan denken zeg, schiet al in de sters als ik me bedenk wat wij nog allemaal moeten doen (en das niets vergeleken met een verhuizing!) Maar goed: je kunt de situatie niet veranderen he?! Er maar het beste van maken...
Ik herken het zo erg, het schuldgevoel van niets kunnen doen (kan nog veel meer dan jij maar ben vaak doodop en tillen is moeilijk). Mijn man neemt dat gelukkig wel een beetje weg door te zeggen dat het zijn eigen schuld was en hij er zelf voor gekozen heeft, hi hi. Maar dan nog blijft het moeilijk, herkenbaar...

groetjes Natasja

Hihi, zoiets zegt de mijne ook ja! Gisteren bij de gyn te horen gekregen dat ik tot aan de bevalling 2x per week op consult moet komen. Ik moet een beroep doen op mijn moeder en schoonmoeder daar ik niet meer mag rijden ivm de pilletjes die ik van hem heb tegen de hoge bloeddruk... Dat schuldgevoel wordt alleen maar erger maar gelukkig roept iedereen dat dat niet nodig is. Ze krijgen er wel een mooi kadootje voor: een kleindochter!

Ik zit ook in het onderwijs, maar omdat de vakantie vroeg valt, sluit mijn verlof precies aan op de zomervakantie. Vind ik wel erg lekker, zeker met mijn bekkenklachten heb ik wat hersteltijd nodig.

Ik heb vanmorgen mijn laatste morgen gewerkt, ook weer zo leuk, al die cadeautjes van de kinderen.
Omdat mijn vervangster al vanaf oktober de middagen voor mij werkte, hoef ik haar niet zoveel over te dragen. Zij gaat nu mijn twee dagen werken.
En thuis??? Nou, ik mag nog elke dag mijn dochter naar school brengen. Ga verder wat rommelen voor de babykamer, kleertjes wassen etc. Maar ik denk dat ik niet meer rust krijg, dan mét werken erbij.

He meiden
De kraamhulp komt zo effe langs
Ben erg benieuwd hoe wij ervoor staan ;)
Morgen en overmorgen nog werken en dan mag ik genieten van verlof.
Het voelt allemaal nog erg raar. Merk wel dat ik eraan toe ben om met verlof te gaan.
x

Terug
Bovenaan