Ik ben al een week met verplicht verlof ivm mijn bloeddruk. Mijn zwangerschapsverlof gaat 12-3 in, maar mag niet meer werken tot die tijd. Wat erg he...
Maar ik moet veel rusten en dat gaat vanzelf. Ik ben continue moe, kan en mag niks doen. (Zelfs 2 shirts achter elkaar strijken is al teveel gevraagd voor mijn rug. Stuk voor stuk met een pauze ertussen gaat nog...) Mijn man neemt me alles uit handen gelukkig, maar daardoor voel ik me schuldig. Vandaar dat ik toch eigenwijs wat strijk wil doen.
We hebben eerst nog een verhuizing voor de boeg voordat onze mup komt. 29 maart naar notaris (is de bedoeling) en hopelijk kunnen we dan binnen 2 weken intrekken. Op 21 april wordt ons meissie verwacht... Hoezo krap in de tijd?? Ik prakezeer me een ongeluk, maar lijstjes bij de vleet maar blijf ongerust of het allemaal op tijd zal lukken...
We hebben eerst nog een verhuizing voor de boeg voordat onze mup komt. 29 maart naar notaris (is de bedoeling) en hopelijk kunnen we dan binnen 2 weken intrekken. Op 21 april wordt ons meissie verwacht... Hoezo krap in de tijd?? Ik prakezeer me een ongeluk, maar lijstjes bij de vleet maar blijf ongerust of het allemaal op tijd zal lukken...