bijna......

pfffff jeeetje wat griezelig. Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen.

Leuke foto op de trap! Groot gelijk dat je die vanacht dichtbij wil hebben. Lekker van genieten hoor!

liefs

mama van Rêve

Tjonge.... wat een verhaal zeg. Je zou de mensen in de andere auto toch alsnog wat aandoen als je de kans zou krijgen, niet?
Ik kan me helemaal voorstellen dat je lekker bij  elkaar bent gaan liggen.

Heeft jullie meisje er iets van gemerkt, eigenlijk?

Gr. Charlotte

Mijn God, jullie hebben echt een engelbewaarder op je schouder zitten! Je wilt er inderdaad liever niet aan denken wat er allemaal had kunnen gebeuren en dat moet je dus ook maar niet doen. Geef je man en dochter nog maar eens lekkere knuffel!

Groetjes Fonske.

Hoi Marieke,

Wat een schrik! Meisje toch, ik kan me voorstellen dat jullie alleen maar bij elkaar wilde zijn, pfff moet er niet aan denken dat zo iets in een minder dan een seconde kan gebeuren. Denk ik de laatste tijd ook vaak aan, ben altijd blij als iedereen weer veilig thuis is.

Lieve groeten en een dikke knuffel aan jouw en  je kanjers,

Nanda

Wat een heftige ervaring! Gelukkig is het goed afgelopen voor het hele gezin. Jullie staan mooi op de foto trouwens, erg leuk! Ben je weer wat bekomen van de schrik?  
Groetjes mv Thom

Bedankt voor jullie lieve reactie's.

Jorg had die mensen ook niet tegen moeten komen, hij zal ze helemaal in elkaar stampen, en hij is echt geen agressief mannetje hoor.

We zijn weer van de schrik bekomen, maar denken er nog wel aan, bijna hadden ze onze foto ergens anders voor moeten gebruiken..... Maar goed, het leven gaat door en daar mogen we gelukkig nog gebruik van maken!!

Ik ga hem ook op canvas laten afdrukken, is ook de eerste foto waar we echt leuk op staan met het gezinnetje.

Hai Marieke

Ik lees nu pas je verhaal, krijg het er helemaal koud van. Wat zijn jullie geschrokken, manman..... pffff. Koester je gezinnetje maar extra, knuffel je meisje en houd je man stevig vast, het kan zo anders aflopen..

Gelukkig zijn jullie met de schrik vrijgekomen, en die prachtige foto verdient een ereplek in huis!

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Ooh Marieke,

Wat verschrikkelijk zeg. Wat moet er veel door je heen zijn gegaan.
Hoop dat je weer een beetje van de schrik bekomen bent.
En als je er nog mee blijft zitten.. je weet dit forum te vinden he.

Dikke kus aan Lyanne van Tyche en mij.
Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan