@ t over de schoonouders, dit herkennen wij... Mijn schoonzus heeft hetzelfde gedaan! Maar werdt in het begin niet begroen. Ze voelden zich afgewezen. Terwijl het alleen om de rust ging.Gewoon volhouden en aan jullie zelf denken! Ze laat bellen, en vertellen dat jullie dochter eerst aan de baby moet wennen wil wellicht helpen.... Knap dat je je er niet druk over wilt maken. Ik op dan ook dat dit zeker gaat lukken!
Bij ons willen ze ( schoonouders) nu op een camping in nijmegen gaan staan, terwijl wij willen dat ze in ons huis zitten (een uurtje van Nijmegen af). ( onze ouders wonen op minimaal 2 uur rijden van ons huis, maar we worden ingeleid, dus makkelijker plannen...) Dan hebben we oppas voor de kindjes, want we willen de stress aan de kindjes zo min mogelijk meegeven. Vooral omdat dit de eerste en/of tweede schoolweek is. Maar dit wordt ook nog een discussie....
@ wolkje wat een lastige situatie zeg.... Ik herken dit bij de bevalling van onze tweede. Maar gelukkig gaf de 2e ( in tegenstelling tot de eerste) ver van te voren aan dat ie zou komen. Wellicht dat je deze keer het eerder pelt en je schoonmoeder wel vroeg kan laten komen, ipv op het laatste moment. Mocht ze het niet erg vinden.... En in nood voelt het denk ik meer een bezwaar bij jou als bij de buren als je haar even daar laat spelen.