bijnamen

leuk onderwerp weer!

Sarah noem ik vaak meiske of meisje van me. Maar Marc zegt ook vaak snoekie of snoekie woekie al weet ik niet waarom. Verder zeg ik vaak mottek of mottek sheli en dat betekent schatje of schatje van me in het Ivriet (Hebreeuws).

Hihi en als ze een vieze poepluier heeft is ze stinkerbel

Ben benieuwd naar de rest,
Tamar

Levi word vaak leefje en levi de bevi genoemd en las hij weer klimt is het onze klauterkabouter. Slaat eigenlijk nergens op maar dat is meestal met bijnamen he!.

Mijn middelste heet noa en mijn oudste noemde haar vanaf het begin nootje en wij eigenlijk daarna ook. Dus Noa is bijna altijd nootje.

Mijn oudste heet jelle en die wordt vaak beenie genoemd, weet eiegnlijk ookniet meer waarom dat zo was.

Stom eigenlijk he als je erover na gaat denken.

groetjes chimene (alias mena omdat mijn zusje en ik die naam echt niet uit konden spreken vroeger)

Hoi hoi,

Wij zeggen heel vaak 'vriendje' tegen Justin. Ik heb laatst een shirt laten maken voor justin met daarop de tekst: papa's vriendje!

groetjes mirjam

Hoi!

Ik noem Tara vaak: Tati (nu zegt ze zelf ook vaak 'Tati' ), Tata, meissie, poepie, mevrouwtje (als ze iets ondeugends doet), baby baby (als ze ligt en zo schattig en lief naar me kijkt).

Mijn moeder noemt haar vaak: Tala loe (meer omdat ze de 'r' niet kan uitspreken).
Mijn opa (vader van mijn man) noemt haar: Tara Mara.
En mijn man heeft in zijn eigen taal ook nog verschillende bijnaampjes voor haar.

Groetjes,
Shivana

Hallo,

leuk: mijn naam is een samenvoeging van Sandor (mijn man), kiki (ikke) en iris (de oudste. Eigenlijk zou het skis moeten zijn: Sandor, kiki, iris, stijn. maar ik heb me net helemaal opnieuw voorgesteld...leuk trouwens al die reacties! en dan is het zo'n gedoe om weer met een nieuwe naam in te loggen!
Mijn kinderen hebben de volgende bijnamen: klein kreukeltje (allebei), kabouter, klimgeit, klein ventje (Stijn), Irisdepiris, prinses, klein meisje (Iris).

Leuk om het van jullie allemaal te lezen!

Terug
Bovenaan