bijten

hey meiden

allereerst bedankt voor jullie reactie.

doet me erg goed om jullie mening/ervaring te horen.

t is gewoon heel lastig, want precies zoals iemand al zei( sorry ben even de naam kwijt van wie dat zei)

nu doet nathalia mij bijten, maar straks is het iemand anders.

ik denk zeker niet dat het kindermishandeling is, als je ( niet te hard) terug bijt.

weet alleen niet zo goed of het bij nathalia zal gaan werken. ze is behoorlijk eigenwijs op dat oppervlak.

heb haar 1 keer een tikje op haar handen gegeven en ze keek me echt zo aan van: wat doe jij nou en begon te lachen.

ik kijk het nog wek even aan, en blijf gewoon strak nee zeggen en als laatste optie dan toch maar zachtjes terug bijten.

nou, nogmaals bedankt meiden

liefs, do

Hey Do

Ik zat net aan shanice te denken zij bijt eigenlijk ook wel maar meer omdat ze het lekker vind voor tandjes die door aan het komen zijn. Ze sabbelt compleet mijn vingers af hihihihi. Is het dat ook niet bij Nathalia ?

Hoe was het trouwens nog bij het CB. Ben je ook al overgeschakeld naar gewone melk hoe gaat dat met shanice gaat het nou prima. Ik weet al de oorzaak dat ze het niet wou eerst dat kwam door de vitamine D druppels die deed ik eerst in de pap en dat heb ik bij milton ook altijd gedaan en nu nog maar shanice krijgt het nou gewoon op een lepeltje. Ik moet natuurlijk tien druppeltjes geven omdat ik donkere kindjes heb dus overheerst het iets meer. Tussen de middag warm ik de melk een beetje niet helemaal en dat gaat ook prima.

groetjes lisette

hey lisette

ja, ik d8 eersat ook dat het kwam omdat er weer tandjes doorkomen, maar aan haar gezichtje te zien komt het echt nbiet daardoor.

ze schijnt het leuk te vinden ofzo, als ik au zeg. heb nu een andere methode bedacht.

we wilde de box weg doen, omdat ze nooit in de box zit, maar altijd in de huis kamer of in haar eigen kamertje speelt.

nu gebruiken we dat dus als " straf" box.

gister avond beet ze me weer, dus hup de box in.

ik weet ook dat ze de box echt verschrikkelijk vind, dus dat kwam eigenlijk wel mooi uit nu.

denk dat dit wel gaat werken :D (hoop ik hahahaha)

verde rgaat alles goed met nathalia. cb maakte zich eigenlijk wel een beetje zorgen, omdat ze zoveel in 1 keer was afgevallen maar ja, das logisch want vorige keer kon ze nog niet kruipen en lopen en nu is ze de hele dag actief. met de melk gaat het goed.

het pak is nog steeds niet leeg, ze krijgt nu sochtends pap met poedermelk, smiddags gewone melk uit een ' grote" beker en savonds krijgt ze goedenacht van nutrilon, die moet ook nog op.

waarom moeten jou kindjes meer druppels, omdat ze een andere kleur huid hebben? snap ik niet helemaal hihi sry

en eet je kleintje al goed stukjes?

nathalia wel hoor. gaat echt goed nu!

nou ik ga weer naar nathalia toe, die loopt hier de boel te terroriseren hihihi

liefs do

Hey Do

Het gaat op dit moment wat beter met stukjes eten ik haal een potje van 8 mnd ik maak het net wat fijner en dan gaat het prima. Trouwens als je een gewone prak maak zitten toch ook niet van die harde stukken in dat vinden wij ook niet lekker daar had ik het toevallig met de wijkverpleegkundige over.

Ja over die vitamine d druppels ik geloof dat het met de pigment van de huid te maken heeft weet niet zeker meer hoe dat zat maar ik weet wel shanice krijgt automatisch twee prikjes milton vroeger ook omdat hun vader uit het buitenland komt krijgen ze een tbc prik want de kans is groter dat ze het krijgen dan een nederlands kindje.

Ja de boel terroriseren dat kunnen ze goed o als shanice de zin niet krijgt kijkt ze lekker boos. Ik ben misschien van plan om kleine vlechtjes bij haar te laten doen als ze wat groter is vind er nou nog te klein voor want daar krijgen ze best wel hoofdpijn van geloof ik . Het lijkt wel of ze al kleine dreads heeft af en toe of ik zie het al voor me zo grote bos als angie stone of macy gray hihihi

Ik had vanochtend ruzie met milton hij wou zijn medicijnen niet nemen hij moet nou elke dag sochtends en savonds puffen en ik heb hem lekker naar de psz gebracht vanmiddag hij word zo hyper van zijn medicijnen als hij op bed ligt ben ik helemaal vertrokken op de bank saai he het lijkt wel of ik geleefd word momenteel .

Waarschijnlijk is nathalia ook haar babyvet aan het kwijt raken ze was eerst te zwaar vertelde je en nou is ze weer te veel afgevallen klinkt allemaal zo dubbel he maar ik neem aan dat ze nog op de goede lijn zit. Nou ik ga eens even wat doen
Het is weer een vet lang verhaal geworden ik klets teveel

groetjes lisette

heyhey

sorry!!! was heel die topic vergeten, dacht er opeens aan hihihi

ach jeetje, nog een prik extra! vind t altijd zo zielig, die prikken.

vlechtjes zijn idd heel erg leuk, maar zou t voorlopig nog even afraden.

zou t eerlijk gezegd pas doen als ze anderhalf/2 jaar is.

en nog een kleine tip: je kan het t beste doen als ze slaapt! klinkt raar, maar zo houd ze t beste haar hoofd stil hihihi

ben zelf kapster en heb in black hair salon gewerkt.

heel erg leuk! veel leuker dan nederlands haar vind ik :D

nathalia eet nu vollop met de pot mee. ze krijgt alleen nog een potje als we patatjes eten. ze krijgt dan 4 patatjes en een potje groente, zodat ze toch haar vitamine binnenkrijgt.

moet wel zeggen, hoe raar t ook klinkt; van een potje (12 maanden) eet ze maar de helft leeg en als ze een bord groente krijgt, gaat die helemaal op (2 stukjes aardappel, stukje vlees, en best wel veel groente)

ja, nathalia zit nu op de gemiddelde lijn. maar ik moet zeggen, je ziet er niks van, dat ze zo veel is afgevallen.

ze zit nu op kledingmaat 74/80.

nou meid, ik ga er vandoor, nathalia is vervelend hihihi

liefs, do

Hallo Do

Shanice draag nou al af en toe 86 dus 74/80 val wel mee toch. Ik was inderdaad van plan om nog een poos te wachten met die vlechtjes je hebt bij een black hairsalon gewerkt wat gaaf. Mijn zus is ook kapster maar heeft niet zoveel ervaring met dat haar ,shanice heeft niet echt kroes maar milton wel het is zo een werk om het uit te kammen het kost zweet en tranen. Wij zijn ook bezig geweest wat gebruik je voor dat haar ik gebruik nou creme van elvive voor droog beschadigd haar en speciale cocoswax van mijn zus de salon.

Ik heb daarom wel een nacht gehad zeg shanice verkouden en niet lekker telkens huilen ben zelfs op een gegeven moment naast haar bedje op de grond gaan liggen best wel een poos totdat ze diep in slaap was. Lag ik in bed hoor ik milton zijn deur die komt mamma er is wat verschrikkelijks gebeurt ik kom bij jou liggen een uur later heb ik hem op zijn eigen bed gelegd mijn vriend heeft nou examen op school die had zijn nachtrust hard nodig. Ik ben gebroken pijn in mijn rug van op de grond liggen hoe rot kan een mens zich eigen voelen na zo een nacht zeg. Milton gaat vanmiddag naar de peuterspeelzaal heheh even tijd voor shanice of mijzelf maar is erg kort voordat je het weet moet ik hem alweer gaan halen. Shanice heeft van de week ook een keer meegegeten met de pot sperziebonen eerst ging het goed en toen weer niet ging ze de sperziebonen uitspugen maar ik blijf proberen.

groetjes lisette

hihi dat met die sperziebonen uitspugen ken ik.

heeft nathalia ook gehad.

gewoon blijven proberen.

wat was er dan voor verschrikkelijks met milton gebeurd? had hij een nachtmerrie?

wat ik zou adviseren is om even naar een black hair salon te gaan. die hebben een flesje waardoor je het haar goed kan uitkammen.

zijn alleen best prijzig uit mn hoofd.

maar t is zeker de moeite waard. t isvoor jou makkelijker en voor de kids doet t minder pijn.

black hair is zooo gaaf. en zo lekker om te vlechten.

soms was t wel vies. er kwamen mannen in de salon, die al 3 jaar!!! hun haren niet hadden gewassen.

dan moet je dat met afwasmiddel!! gaan wassen en dan weer opnieuw die draids erin zetten, zodat ze er weer een paar jaar tegen kunnen. gatverdedamme zeg! t enige wat ze dan wassen, is de hoofdhuid.

en t opvlechten en nep haar plaatsen, waren mn lievelings dingen. dat wilde ik echt de hele dag wel doen.

nu gaat dat niet meer. ivm spierziekte die ik heb. maar das weer een ander verhaal.

nou, ik ga er weer vandoor. nog een hoop tedoen, aangezien morgen mn vrienden komen voor nathalia haar verjaardag :D

liefs, do

Terug
Bovenaan