Bijtringen ???!

Hallo.!

Wie kan me helpen ?!
Ik heb dus een vraag over de bijtringen
Kan je die uitkoken ?!
Geschikt voor kinderen van 4 maanden ?
In de koelkast ?

Ik was aan het zoeken op het net maar kwam er niet echt uit
Is het ook geschikt als de tandjes er nog niet zijn maar als het tandvlees al wel aan het opzetten is ?!

Alvast bedankt .!
 
Volgens mij kunnen die wel uitgekookt worden, ik zou het gewoon proberen. En je hebt speciale bijtringen voor in de koelkast. Als je kindje dit prettig vindt om op te bijten is dit toch goed? Lijkt mij tenminste wel....
Zouden bij jouw kleintje dan al de tandjes aan het doorkomen zijn? Lekker op tijd hoor! Veel succes!
groetjes van Ruth
 
Okee ik probeer het wel even heb er toch een paar ..
Ik denk dat de tandjes er aankomen..
Ik zag vd week al een bultje en nu vamiddag weer waar de 2 onderste tandjes komen maar dan echt een beetje opgezwollen..Gelukkig heb ik al spul in huis voor op het tandvlees.. Charlotte is aankomende vrijdag 4 maanden .! Dit is toc niet te snel ?!
 
Hoi, hoi,

De bijtring die ik heb mag je niet uitkoken (staat er nadrukkelijk op). Ik leg hem gewoon in de koelkast nadat hij is afgewassen. Met vier maanden hoef je niet meer alles dagelijks uit te koken. Je kookt het speelgoed dat hij in zijn mondje stopt waarschijnlijk ook niet allemaal uit (en zijn vingers kun je ook niet uitkoken ). Gewoon afwassen is voldoende.

Judith
 
Terug
Bovenaan