Bijvoeding a la Rapley

Het is toch ook vooral bedoeld voor bv-babies?
Je kan het wel met fv-babies doen, maar dan is er een iets ander aanpak nodig. Tenminste dat is wat ik er over gelezen heb.
Sil

Het kan wel met fv-kindjes, maar inderdaad zijn het meestal bv-kindjes. Ik heb ook ergens gelezen dat het een iets andere aanpak vraagt (maar wat het verschil precies is weet ik eigenlijk ook zo niet).

Deze week zijn we aan de broccoli gegaan. En ook dat is weer een succes. En ze krijgt er ook echt wat van binnen (klein beetje nog maar hoor), want er zaten vandaag groene dingetjes in haar luier (niet zelf gezien, maar dat vertelde de oppas).

Hier nog een foto van de broccoli:

Groetjes, Karin

PS. Die melding van cookies expired bij het invoegen van een plaatje krijg ik ook vaak, gewoon schermpje wegklikken en nog een keer proberen, net zo lang tot je wel een goed schermpje krijgt waarin je je foto kunt toevoegen.

ja, kom ik weer met m ´n hyves, hoor. Ik vind het gewoon zo makkelijk om via hyves te netwerken enzo, dus dat wil ik  jullie niet onthouden!
Wat ik wil zeggen, er is dus ook een rapley-hyve: rapley.hyves.nl
Het is nog maar een klein clubje en alhoewel ik wel al lid ben, doet Lynn er nog niet aan mee. Lynn is vandaag precies 5 maanden, dus nog even wachten...
Ik heb haar wel al wat laten proberen (oho!): een spercieboontje in haar handen gegeven, hier zat ze alleen mee te spelen, had niet zo de behoefte om 'm in haar mond te stoppen. En een keer toen ik een appel zat te eten, kwam ze zover naar voren richting de appel, dat ik haar even heb laten proeven: ze sabbelde er even aan.

Ik geef Daisy flesvoeding 'op verzoek', ik begon met borstvoeding en moest helaas overstappen. Maar ze krijgt nu al twee maanden bijvoeding. Heels soms krijgt ze een potje, maar meestal zelf gemaakt biologische fruit en groente. Ik heb het meestal gepureerd... bewaart makkelijk enzo maar ik geef haar ook stukjes als ik zelf iets eet en elke dag een klein rijstewafeltje en dan zie ik dat ze echt moet wennen aan stukjes eten en af en toe gaat er een stukje te diep... maar dat kan ze goed weer terughalen. ik combineer alles dus een beetje.

Terug
Bovenaan