Bijvoeding vanaf 4mnd

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ons meisje is vandaag 16 weekjes( gaat zo snel!) Nu ben ik even nieuwschierig vanaf wanneer jullie zijn begonnen met het geven van een fruithapje, broodje, soepstengel enz. enz.

Op het cb. zeggen ze dat wanneer je kleine intresse begint te krijgen in bijv.  mama's eten dan zijn ze toen aan bijvoeding, nou ik merk daar nog niets van! En jullie?

Groetjes,

Patricia

Wij zijn precies op de 4 maanden begonnen.
Ik wilde dat wel eens meemaken.. en idd.. het werd 1 grote bende op haar kleding haha.

We zijn begonnen met een gewoon fruithapje... Peer vond zij heel erg lekker.
Liga en soepstengels heeft ze nog niet gehad.. ze in nu bijna 6 maanden.

We prakken nu een banaan helemaal fijn, ,maar daar is ze niet echt dol op.
Vanavond gaan we voor het eerst een groente hapje geven... eens kijken wat ze daarvan maakt.

Succes... en opruimse haha. Ik zou zeggen,, houd een schoon slabbetje bij de hand, want als ze eenmaal met hun handjes naar de mond gaan.... komt alles onder te zitten.

Wat ben ik blij met de uitvinding van de wasmachine :D
Gr. Pappa van Tessa (16-02-2007)

Trouwens de eerste regel van je onderwerp klopt niet.

Hallo meiden....

Suze is vandaag ook 16 weken
Ik zat met dezelfde vraag en ik denk dat we deze week ook eens voorzichtig gaan beginnen met een fruithapje!
Haar papa heeft het er al tijden over, die kan niet wachten, hihi.

groetjes,
Karin

ps wat voor fruithapje proberen jullie als eerste? Maak je het zelf of haal je een potje?

Ik wil graag wachten tot 6 maanden. Maar yanick (5 maanden)  krijgt nu duidelijk interesse in ons eten, dus misschien beginnen we over 2 weekjes ofzo.

Ik denk dat we een fruitpotje ophalen. Hoe is het met de kleine hoeveel voeding geven jullie nu?  

Wij zijn begonnen met een groentehap, worteltjes haha wat een oranjebende krijg je daarvan.....fruit heeft ze nog niet op, staat wel al klaar in de kast, maar ik wil eerst zien of ze geen allegische reactie krijgt op de groente.

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan