Bijvoeding vanaf 4mnd

Met Suze gaat het heel goed. Ze krijgt nu nog 5 flesjes van 180 ml water + 6 schepjes voeding, maar ze laat soms best wel wat staan.
Ze begint wel interesse te tonen als wij aan het eten zijn. Ik had haar laatst op schoot terwijl ik een stuk appelkruimeltaart zat te eten en ze probeerde het aan te raken. Er zat poedersuiker op haar vinger en die ging meteen in haar mondje!    Ze is dus wel  nieuwsgierig naar  andered  dingen  dan haar flesjes.

Dus jouw kindje is ook van 23 april?

groetjes,
Karin

Hoi Karin,

Mirthe is geboren op 16-4-2007. Hahaha wat grappig van die poedersuiker zulen  ze nu al weten wat lekker is  hahahaha.

Ben je al weer op het cb geweest? ben wel nieuwschierig of er veel verschi in de kindertjes zit. Mirthe moet volgende week weer. De laatste keer met 13weekjes was ze toen woog ze: 5630gr. en lengte:62cm.

Mirthe krijgt ook 180cc met 6 schepjes voeding de Omneo van Nurtilon en ook zij laat vaak wat staan.  

Is jullie kleine druk of rustige kindje?

Veel vragen he  

Gr,

Patricia

Hoi Patricia,

Volgens mij is jouw meisje dan toch al 17 weken vandaag!   Hihi, wat gaat het snel he!

Onze Suze is een vrij rustig maar wel heel alert, vrolijk meisje. Ze slaapt goed. Vanaf 3 weken sliep ze de hele nacht al door. We moeten haar 's morgens echt wakker maken. De eerste 10 weken heeft ze overdag heel veel gehuild, daarna was dat in een keer over.  
Ze  kan ook al heel goed  in haar eentje spelen, in de box of op het speelkleed. En als je haar vasthoudt wil ze perse rechtop zitten en alles zien.  

Toen we de laatste keer op het cb waren was ze ook 13 weken. Ook 62 cm lang en ze woog 5695 gram.  Die week at ze niet zo goed en de groeicurve duikelde ineens wat naar beneden. Vorige week zijn we haar een keertje extra gaan wegen en toen woog ze 6170 gram. 3 september is de volgende cb afspraak, en de 3e ronde prikjes alweer.

Ze krijgt Friso preventief hypo-allergeen, omdat ik allergisch ben en ze mogelijk dus ook aanleg heeft voor allergie.

Suze heeft ook een website: Suze's beebiesite  

groetjes,
Karin

Ik ben gisteren begonnen, morgen is Naomi 5 maanden...

groetjes Yvonne

ik ben begonnen toen geowan-mats 3maandjes en 2 weekjes was, ik heb altijd gezegt ik wacht tot hij 6 maandjes is want dan heeft hij het pas nodig, maar de behoefte was er nu al, hij stopt alles in zijn mond,kijkt het eten van mijn bord af,probeerd er zelfs na te graaien, en word boos als ik een glas drinken heb en het naar mijn iegen mond doe en dan weer wegzet.

hij krijg niet veel extra hoor,

s'ochtends tussen 2 flessen door, wat fruit met pap door elkaar (heb hetzelf geproeft, getver!!! maar die kleine smult ervan, pap in een fles was niets, en als ik pap ook met een lepel moest gaan geven dan zou ik de hele dag met een lepel voor zijn mondje hangen,

want savonds als wij eten krijgt hij een half potje worteltjes of boontjes, verder niets.

fles
fruit+pap
fles
fles
groente
fles
fles

Hoi Karin,

Je hebt helemaal gelijk ze is nu inderdaad alweer 17weekjeslaten we het maar houden op zwangerschapsdementie( mag je je nu nog achter verschuilen toch?) hahahahaha.

Jullie klein wondertje gaat gelijk op met Mirthe dat is leuk.

Mirthe is ook een heel rustig meisje ze bekijkt alles vanaf de zijlijn. Ook Mirthe heeft de eerst 2mnd zeeeeeeeeeeeeer veel gehuild maar dat komt omdat ze het KISS SYndroom heeft ( waar ze nu voor wordt behandeld).

Groetjes,

Patricia

Wij zijn nu net een paar dagen begonnen, Christian wordt deze week 6 maanden.
Christian begint het sinds een week (!) pas interessant te vinden wat papa en mama met eten doen. Hij kijkt het nu na, maar graait nog helemaal niet ofzo, ook a la Rapley stukken geven doet hij zeer weinig tot niets mee. Zijn behoefte/interesse is nog niet zo sterk denk ik. (hij wordt pas enthousiast als hij de melkfles ziet, ha, ha!)

ik ben pas met ruim 5 mnd een beetje begonnen
mn oudste heeft koemelkallergie gehad
en er zitten meer allergien in de fam
dus we mochten niet eerder dan 6 mnd eigenlijk
maar jens was er wel eerder aantoe, overigens geen last ergens van
ik zou nog niet beginnen met 16 weken, ze hebben het helemaal nog niet nodig dan
de melk is het belangrijkste

Terug
Bovenaan