bijvoeding wanneer?

Ja, dat is echt pas vanaf 4 maanden! Staat niet voor niks op de potjes, verder zal iedere arts of dietist je aanraden om zelfs te wachten tot 6 maanden! Jeetje zeg, waarom die haast???? Je dochter kan niks anders "willen" dan opvolgmelk, ze kent niks anders, dat zijn gewoon onzinnige uitspraken!
 
Opvolgmelk is voor baby's vanaf 6 maanden. Ik denk dat je gewone flesvoeding bedoelt, zoals friso 1 bijv..

Ze adviseren bijvoeding vanaf 4 (of 6) maanden ivm allergieën en dergelijk. Ik zou nog even wachten. Je zegt dat ze haar flessen niet helemaal opdrinkt, dus waarschijnlijk is dit echt voldoende.
 
BEN VANDAAG BIJ HET CB GEWEEST.MIJN ZOONTJE IS NU 4 MAANDEN EN IK MOCHT MET BIJVOEDING BEGINNEN.EIGENLIJK WAS IK DAAR AL MEEBEGONNEN,EN HIJ VINDT HET LEKKER HOORZ'N MONDJE GAAT AL OPEN ZODRA HET LEPELTJE MET HET FRUITHAPJE ERAAN KOMT.IK DENK DAT HET PER KIND VERSCHILLEND IS.MAAR JE HOORT OOK ZOVEEL TEGENSTIJDIGE BERICHTEN OOK HIER OP HET FORUM.
 
Bij ons op het cb zeggen ze dat je het beste kunt beginnen met groente vanaf 4 maanden en pas vanaf ±5,5 maand fruit erbij. Als je eerst begint met fruit, dan bestaat de kans dat je een probleem krijgt met laten wennen aan groente, omdat fruit zoveel zoeter is. Opvolgmelk pas vanaf 6 maanden, daarvoor is het zuigelingenmelk.
 
Terug
Bovenaan