bijwerkingen van de inenten mexicaanse griepprik

hey hoi allemaal
voor de gene die wel de prik nemen.
en dus al hebben gehad kan je hier de bijverschijnselen neer zetten.

ik denk hem toch maar te gaan halen vanavond na 5 uur. pfffffffffffffffffffff twijfel nog wel iets.
als ik hem wel heb gehad zal ik hier ook schrijven van welke bijverschijnselen ik last heb.
hopen op geen 1 natuurlijk!
en de andere mensen ook niet.
dus ook als je nergens geen last van hebt kan je dat opschrijven natuurlijk.
dat horen we wel net zo graag!
groetjes

hoi meiden,

ik heb hem gister gehaald. samen met mijn zoontje. het enige waar ik tot nu te last van heb is eeen zeurende pijn in mijn arm.Ik kon vanacht niet eens op die arm slapen, verder geen klachten.

xxx nathy

hmmm denk nu toch om niet te gaan.
wordt gezegt dat die 70 procent bescherming bied.
en ze laten maar niks los nog over de bijwerkingen ervan.
oh wordt gek ervan.
groetjes

Heey kidsbaby,

Hier nog een a.s. mama die ontzettend twijfelt. Heb nu wel een afspraak staan, maar dat kan dan pas volgende week. Stieken vind ik het niet zo erg, omdat ik dan toch nog ff na kan denken. En eigenlijk kon ik pas na 24e nov terecht. hoe komt het dat iedereen wel direct terecht kan en ik niet bij de HA????

Waar heb je dat vandaan dat het maar 70 % bescherming biedt? Ik zou daar graag meer over willen lezen. het blijft lastig he wat we moeten kiezen.

(sorrie dit is niet echt over het onderwerp, van deze topic, maar wil het wel ff kwijt)

liefs

me man gehoord op de radio.
en geloof zelf ergens gelezen waar weet ik zo niet meer.
dacht ook ergens dat de eerste prik je maar 20 of 25 procent je beschermd en de 2 de dan voor totaal 70 procent.
ik heb 15 minuten nog en weet het nog niet
balen.
groetjes

ik heb hem toch genomen.
gekke is vroeg de huisarts adviseert u wel of niet?
deze zegt van wel terwijl vorige week de andere huisarts in zijn praktijk niet aanbevol.
vk trouwens wel maar geloof dat die aardig op 1 lijn zitten.
ben wel beetje bang voor de bijwerkingen.
hoop echt niks last ervan te krijgen.
pffff.
de prik zelf deed geen pijn verneem nu iets dat daar geprikt is.

Nergens geen last van; stonden tot ver op straat in de rij... waren 8500 mensen in onze praktijk opgeroepen... wauw.... binnen mexicaans bandje en hulpverleners met sombrero's... wist niet wat ik zag; alleen de tequila miste nog.....

Maar goed, hij zit erin; voelde er niets van en later beetje prikkend gevoel toen ik weer in de auto zat maar verder? Noppes.... volgens dokter goede beslissing.... moet toch kiezen uit 2 kwaden... dan maar dit... tijd zal leren hoe of wat maar voor nu gekozen voor een geestelijk rustigere zwangerschapsduur...

Terug
Bovenaan