bijwerkingen van de inenten mexicaanse griepprik

Ik vraag me af of de info klopt over de bescherming. Het lijkt me niet dat deze prik maar zo weinig beschermt, daar doet de overheid echt niet zoveel moeite voor denk ik.
Op internet is zo veel waars, maar ook onwaars te vinden. Voor dit soort vragen kan je ook terecht op de sites van het rivm en grieppandemie.nl
Laat je vooral niet gekmaken met allerlei spookverhalen. Als je ze zoekt vindt je ze ook.
Verder heb ik na een flinke moeheid en een pijnlijke arm ver ook geen bijwerkingen gehad.

groetjes

Wat ben je altijd lekker droog he Sunny hahaha moet weer even smakelijk lachen om je verhaal!!! Haha maakt mijn dag weer goed!

Ik heb ook tot op heden nergens geen last van, zelfs niet van een stijve arm, het ging ook zo vlug, voor k t wist zat ie er in! Vraag me af of ze er niet naast heeft gespoten! :D

Ik heb besloten om hem niet te halen. Dat had ook te maken met die 70% bescherming. Deze informatie kun je terugvinden op de site grieppandemie.nl. Na de 1e spuit ben je voor 40% beschermt en na de 2e spuit ben je voor 70% beschermt. Dus die info klopt wel.
Verder werk ik niet en heb ook nog geen kindjes op school, dus ik kom weinig tussen de mensenmassa zeg maar. Daar heb ik mijn keuze oa ook op gemaakt. Maar we weten pas of het de juiste is als er meer over de inenting bekent is.

Ik hoop dat jullie er niet te veel bijwerkingen van krijgen.

Liefs Jane

Echt Janne, ik meen het echt! Het is geen grapje van dat bandje en sombrero's... ik vond het zelfs een beetje "niet kunnen".... natuurlijk wilden ze op de eerstelijns hulp de boel wat minder beladen maken maar goed.... gelachen hebben we in ieder geval wel ja....

tot op heden nergens last van; echtgenoot beetje last van z'n bovenarm... ik niets....

Verder geen nieuwigheden.... ga lekker slapen... heb nog wel even flink ondergoed geshopt bij Hema, Mama Basics... wauw... dat zit lekker zeg!!!! Lig ik er tenminste in het ziekenhuis netjes bij zonder gaten en gerafelde randjes in m'n onderbroeken.... ;-)))) Haha...

truste lieve mums to be... lekker dromen...

ik vannacht een beetje last van me bovenarm waar de prik is gezet gekregen.
voelt als beetje spierpijn.
voor de rest nog niks.
wel beetje gek dacht dat de baby veel actiever was maar goed let daar dan misschien ook wel heel veel op.
en anders heeft die ook weleens van die dagen de ene dag wat minder en de andere dag wat meer.

Hier vanmiddag de inenting laten zetten ,
Heb tot nu toe alleen last van een wat stijf aanvoelende bovenarm alsof ie helemaal blauw is verder nergens last van , Al vond manlief dat ik Vanavond een rood gezicht had ( had het ook warm) maar da zal door de rondvliegende hormonen komen..

Ik d8 echt dat je en dolletje maakte! Hahaha!! T is wel grappig dat ze zo een beladen onderwerp een komische noot meegeven! :D

Ik heb nu last van een mega verkoudheid. Komt het door de griep prik? Ik weet t niet! Mijn arm was gisteren wel behoorlijk stijf.

Lekker he van die nieuwe onderkeu's haha! Ik moet ook nog even nodig een paar nieuwe gaan scoren, ze worden te groot, je vraagt je af huh hoe kan dat.... ik houd geen heupen en kont meer over. Was weer een kilo afgevallen, ben nu 3 kg aangekomen! Is niets toch! Dus ik denk dat k een maatje kleiner moet gaan scoren!

KNUF!!

Ik heb eern reactie gezet, k zie m alleen weer eens niet! GRRR...

Nou Sunny wel grappig dat ze dat gedaan hadden zo geeft het toch nog een beetje een positieve en grappige draai aan het geheel MG! Hahaha!

Eb die onderkeus van jou haha die van mij zijn net zo gaten en de hele mikmak. Ik zal ook nog even nieuwe moeten gaan scoren! En dan wel te verstaan een maatje kleiner! Ja je leest t goed! Ik ben nog maar 3 kg aangekomen. Was weer een kg afgevallen dus ben al mijn reserves aan het opmaken! Ze zakken werkelijk van mijn kont af! Dus tijd voor nieuwe..... ben zo benieuwd hoe k straks uit de zwangerschap kom. Waarschijnlijk een aantal kilo's lichter dan voor mijn zwangerschap!:D

Liefs

Terug
Bovenaan