Bijzondere eet/drink gewoontes?

Hoi hoi,

Ik vroeg me af, wie er allemaal al dingen eten/drinken (of juist niet) sinds ze zwanger zijn.

Bij mijn dochter had ik altijd trek in broodje uit de oven met geitenkaas en honing, pannenkoeken (tot ergenis van manlief hihi) en kip kon ik niet uitstaan (nooit goed gekomen)

Nu heb ik nog niks bijzonders ontdekt. Het enige "rare" wat ik nu heb is trek in earl grey thee met melk en suiker.

Hebben jullie al gekke eet gewoontes?

Liefs Irene

Ik heb niet echt dingen die ik nu graag wil eten, maar wel dingen die ik voorheen moest hebben en nu al 18 weken niet heb gehad. Voor mijn zwangerschap kocht ik voor het weekend altijd een zak Bugles en die ging echt in het weekend wel leeg, maar nu... heb er echt geen trek meer in. Ik moet zeggen dat ik in het algemeen veel minder moeite heb om chips en nootjes etc te weerstaan als het voor me op tafel staat, wat voorheen echt wel anders was!
Waarom heb je dat nou nooit als je aan het lijnen bent :)

Dat van die chips en zo heb ik inderdaad ook Charlotte, nu hoef ik ze niet en anders is het een gevecht om er vanaf te blijven :)
Ik heb de laatste tijd wel vaak zin in tomatensoep, waarom weet ik niet maar hij smaakt in elk geval prima.

Appelmoes!!! Ik sla ze met familiepotten tegelijk in, zet ze even koud en dan eet ik 2-3 bakken achter elkaar op.
onbegrijpelijk toch!

Verder weinig bijzonders, maar ik herken wel jullie chips-verhalen. Ook ik heb gen enkele moeite om van chips en nootjes af te blijven. Liever zoet!

bifi worstjes!!!
massa's heb ik er gegeten de eerste 14 weken. Nu kan ik ze niet meer hebben.

Dacht dat het allemaal wel hetzelfde zou zijn als de vorige keer. Maar mijn chips en vooral patat met pinda saua verslaving van eerst, heb ik nu totaal niet.
Laatst wel heel cliche een pot auguruken gekocht...Schaamde me rot om met zo'n pot bij de kassa te komen met mijn buik, maar ze waren erg lekker.

Heb deze keer ook nog niks geen rare gewoontes kunnen ondekken
Bij de oudste was het voornamelijk frikandel speciaal en softijs en bij de tweede bladerdeeg met fetakaas uit de oven
Moet mezelf er vaak toe zetten om in ieder geval wat te eten! Hebben daar nog meer last van?

Hier iemand die alles lekker vind als het maar fris is. Mijn vriend wordt gek van dat woord! Vaak weet ik ook zelf niet wat ik wil, maar dan wil ik gewoon wat fris. Meestal helpen hele simpele waterijsjes, maar niet altijd. Sommig eten vind ik nu heel muf smaken, terwijl ik het normaal heerlijk vind.

Vorige keer had ik precies hetzelfde. Ik was het alweer vergeten, maar toen ik een maandje terug opeens zei dat ik zin had in iets 'fris' toen wist ik het opeens weer...

Soms heb ik trouwens ook zin in frietjes met kaassouffle of pizza, maar dan vooral om 11 uur 's avond. Dus dat gaat meestal niet door...

Ben gelukkig ook nog helemaal niet aangekomen, ondanks alle waterijsjes!

Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan