Bijzondere eet/drink gewoontes?

Waterijsjes zijn ook prima, sorbet ijs daarintegen.....

@ mira, ik had de eerste 3 maanden ook nergens trek in. Vind meeste eten ook nog steeds niet aantrekkelijk of gewoon niet smaken.
Ga maar eens een kopje thee zetten...... :)

Hoi hoi,

Nou ik ben ook dol op waterijs, en op cola, mar ik drink er niet teveel van, al vidn ik het wel super lekker,vooral als het ijs en ijs koud is... :D

Verder valt het nog wel mee met de gekke eet gewoontes, geen zure bommen ofzo.
Ben in totaal nu 3 kilo aangekomen, en ben nu 20 weken.

X

Hoi,

Als gekke eetgewoontes heb ik dat ik heel erg dol ben op pindasaus en patat, snoep (met name methos drop), kipnuggets (van de mac) en een broodje kroket. En ik drink nu bijna alleen maar ice tea en earl grey met melk en suiker.

xxx

Hoi,

Ik heb denk ik niet echt gekke eetgewoontjes, heb wel meer zin in patat en dan vooral oorlog of speciaal!

Ik was al geen fan van warm eten, nu moeten ze me bijna vastbinden om het naar binnen te krijgen!

Hoooi
hier nog een fris/cola fanaat!
Ik moet gewoon frisdrank hebben, maakt niet uit welke eigenlijk maar cola en cassis zijn favoriet! terwijl ik dat nooit dronk aangezien ik een spatische dikke darm heb.

Verder heb ik gewoon veel honger.. arrghh ben nu ook al 3 kilo aangekomen. Probeer echt te minderen maar heb gewoon niet genoeg aan 2 bh tussen de midd, en heb nogal aanleg om aan te komen dus nu ik mee eet gebeurd dat gelijk :S

Verder heb ik de eerste 15 weken geen kop koffie gedronken en nu dwing ik mezelf het soms weer te nemen omdat ik soms zoooo moe ben. Het smaakt nu ook wel weer! maar liever thee (vooral verse muntthee!)

haha xxx

Terug
Bovenaan