Bikinilijn??

Hallo dames,

Misschien beetje een ongepaste vraag maar ben erg benieuwd hoe en of jullie je bikinilijn nog bijhouden?? Nu de bevalling er aan staat te komen (en ik met veel pijn en moeite mezelf nog een beetje probeer 'bij te werken') merk ik toch dat het bijna onmogelijk aan het worden is. Naar de schoonheidsspecialst gaan vind ik ook weer zo wat.. Hoe doen jullie dat en heeft er misschien Iemand nog tips?

Liefs Lot

Hahahaha, nou goeie vraag hoor.

Ik doe het zelf als ik in bad lig. Dan kan ik er net nog bij.
Wij hebben ook zo'n bodygroom dus daar ga ik het de volgende keer maar mee doen. Een scheermesje wordt wel gevaarlijk zo hoor.
Kan het ook wel aan mijn man vragen hoor maar doe het liever zelf.

Ik kan er zelf nog bij maar ik kan het niet meer zien. Ik heb een staande spiegel die ik er vor zet zodat ik nog wel een beetje kan zien wat ik aan het doen ben.Om het makkelijk te houden haal ik alles er af want netjes bijwerken lukt niet meer. Maar hebben jullie ook dat het veel harder groeit dan normaal?

Oh wat vind ik dit een geweldig onderwerp!  Ik hou 'm wel bij maar het is inderdaad geen sinecure. En het groeit allemaal extra hard inderdaad, dus het moet ineens  veel vaker!  Een handspiegel zou geen overbodige luxe zijn. Denk dat ik er maar eentje ga halen bij de drogist want ik zie echt niet wat ik doe....  Klinkt vast heel onnozel maar ik wil niet zo'n oerwoud hebben als ik ga bevallen (alsof iemand daar op let, hihi)!

Hihihi, inderdaad... een lastig karweitje geworden... ik doe het maar een beetje op gevoel... wel link zo met zo'n mesje, maar ja ik wil ook geen oerwoud...
Ik denk inderdaad niet dat er veel mensen op zullen letten, maar ja het is meer voor je eigen gevoel...

Groetjes Kirsten

Heeee hallo!

Ik hou t ook zeker bij, voor de spiegel, want ik zie echt niet wat ik doe....
Over een weekje of 2eneenhalf wordt beebje gehaald en in de kliniek scheert de verpleegster alles eraf. Bij de 2de had ik t zelf al gedaan en dat doe ik strax ook...
Van de week heb ik m'n teennagels verzorgd (elke dag slippers met die dikke voeten) en toen ik klaar was kon ik niet meer opstaan van de pijn in m'n onderrug/boven m'n billen/ achterste bandenpijn.....
groetjes,Priscilla

haha..
ik doe het ook maar een beetje op mijn gevoel en gaat tot nu toe nog goed!!
ik vraag mijn vriend wel even of het er een beetje mooi uit ziet..
en als ik het echt niet meer kan dan zal mijn vriend het van mij overnemen.
ik wil idd ook niet een oerwoud tijdens het bevallen, dus dan maareen beetje op je gevoel ja toch?

WELKE bikinilijn???
haha
nee echt welke bikinilijn ik zie geen lijn ik zie eigenlijk helemaal NIETS.. oke als ik spiegel er bij haal wel.. en ja dan is het wel een vreselijk gezicht.. dus doe ik dat echt zo min mogelijk.. probeer het 1x in de 2 weken ff te doen.. maar ja.. dan heb ik soort van nekkramp om toch over de buik heen te kijken of er langs.. wat dus niet lukt..
met spiegel kom ik toch echt 1 hand te kort.. en om vriendlief nu te vragen om te helpen NEEEEEEEEE sommige dingen doe ik liever zelf.. dus dan maar idd op de tast.. met als gevolg als ik dan in de spiegel kijk hahahahahahahhaahaha
SCHEEF.. ach weet je.. het mag de pret niet drukken! ik krijg 29aug mijn KZ dus ik ga het nog 1keer proberen en daarna als ik thuis ben ga ik er eens lekker voor zitten! zonder de buik.. :)

wat wel zo is het groeit echt stuk harder??????? why??????
ach benen en armen doe ik wel netjes elke week.. :)
en ik weet niet hoe het met jullie sexleven staat.. hier is het echt op het NULpunt..
dus......... oke ik (het) ziet er niet uit..

maak het erna wel goed..

liefs en succes Annemieke

Terug
Bovenaan