Bikinilijn??

Haha, wouw... ben dus niet de enige waarbij het allemaal zo soepeltjes gaat (NOT).
En die extra harde haargroei is zeker waar. Het wordt ons ook niet makkelijk gemaakt er nog enigsinds 'sexy' bij te lopen.. ??
Ga toch dat extra spiegeltje maar eens gebruiken!
Bedankt voor jullie 'ervaringen' en tips dames!

Oh, wat een heerlijke topic. Zo lekker om af en toe eens flink om jezelf te lachen.... Ik vraag de laatste tijd ook heel vaak of mijn man mijn veters wil strikken. Voel me echt zo'n nitwit!  Maar ik heb lastige voeten dus instappers kan ik niet dragen (gelukkig geen dikke enkels). Bij ons is er overigens nog wel degelijk sprake van een seksleven. Maar ik heb dan ook niet zo'n grote buik dus het is logistiek allemaal wat makkelijker . Ik had verwacht helemaal niks meer te kunnen in die richting  met die bekkenklachten, maar het valt alles mee.

woehaahahaha grappig hoor die stomme simpele dingen die ineens moeizaam gaan in de laatste weken he? Ik heb ook letterlijk geen zicht meer op mn bikinilijn. Ik vrees dan ook dat ik mijn man aan het werk moet zetten tegen overmatige haargroei haha.

Verder gelukkig niet al te veel klachten alhoewel ik nu toch echt naar het einde begin te verlangen. Voornamelijk uit nieuwsgierigheid naar ons meisje natuurlijk! ;-)

Ik heb tot vorige week nog geprobeerd de bikinlijn bij te houden, maar er is geen beginnen meer aan. Ik zie niets, maar ik ben ook te stijf om er nog knap bij te kunnen. Ik heb me er ook maar bij neergelegd, de verloskundige is vast wel wat gewend en anders maar niet.. Wat betreft de relatie bikinilijn-seksleven?!? Het seksleven ligt toch al weken stil, ik trek het lichamelijk niet meer. Ik heb tegen m'n man gezegd dat m'n benen pas weer wijd gaan als het kind eruit komt . Sorry als ik voor sommigen te grof ben! Maar goed, nog een paar weekjes "afzien", dan komt het vast weer goed.

hahahah oh dames wat een heerlijk onderwerp.

ik kan er echt al weken niet bij, ik probeer het wel een beetje op de tast. ik vraag manlief wel of het er een beetje acceptabel uitziet. hahahah voor de rest ziet het er allemaal toch niet meer uit.

ik herken het opgeplofte egel idee van daphne dekkers heel erg. ik heb 2 grote spataders op mijn schaamlippen. ik zei laatste tegen mijn man, als ik een piemel had zou ik hem daar zeker niet insteken mijn hemel. echt te erg. dus tja wij staan echt op het nulpunt qua sex. ik heb ontzettend zin maar geloof me de spataders daar doen ontzettend zeer, ik heb daar het meeste last van.

oh ik denk dat ik het met veet ga proberen het ontharen dan he. misschien gaat dat nog wel.

tiona

Terug
Bovenaan