Bikinilijn

Wezen zwemmen met mijn twee jongens... maar voordat de bikini aanging moest er groot onderhoud gepleegd worden... daar waar je het juist NIET meer kan zien....

Ik heb geprobeert mijn buik aan de kant te drukken, maar ging (uiteraard) niet.
Ben een half uur bezig geweest!? Je kon er een trui van breien!

Hoe doen jullie dat? Gewoon laten groeien of laten harsen of dus gewoon zelf scheren?

Zelf scheren,aan harsen moet in niet denken,kan nu gelukkig nog prima over mn buik heen kijken omdat ie nog niet zo groot is,weet dat bij de vorige 2 op laatst ook heel moeilijk ging,deed maar een beetje op gevoel haha....

liefs jootje

Whawha ik herken het!!!!
Ik scheer het nu nog op gevoel ( k vind een bos haar helemaal niks!!!!!)
Bij mijn vorige zwangerschap scheerde ik gewoon alles eraf ( vind ik niet heel mooi, maar alles beter dan zo'n bos!!!!)

bikinibroekje met pijpjes ;) en als ik het niet kan zien dan kan ik me er niet aan ergeren. Als mn kuiten en oksels maar haarvrij zijn.

Verder ben ik overal zwangerschapsbeharing aan het kweken (echt een jongensbaby kwaal bij mij) ik kan mn buik toch ook niet gaan scheren

Puur natuur toch?

Herkenbaar die bikinilijn :) of wat daar nu van over is... Af en toe doe ik een poging, maar omdat het zo onhandig is laat ik het vaak maar zo.

hahah.. een trui breien.. goeie! ik heb op het moment een handje van om lekker in bad te gaan en doe het dan maar op gevoel. en als ik straks bijna ga bevallen doe mij man het. heb tie al die keren al gedaan hoewel ik het wel heel griezelig gevoel vind..

Terug
Bovenaan