Bikinilijn

Ik kan nog net mn buik een beetje opzij duwen hahaha. En voor de rest op gevoel. Ik doe het al zo lang dus het gaat me gelukkig goed af. Misschien als ik er straks echt niet meer bij kan dat ik het mijn vriend vraag maar ik weet niet of hij dat durft. Laten groeien is voor mij in iedergeval geen optie want dan voel ik me vies. Maar dat is ieder voor zich toch...?

mijn man doet het voor mij!
ik kan het niet meer zien nu dus doet hij het :D
een bos kan ik niet tegen. het irriteert me (letterlijk want krijg er echt jeuk van!)
en ik vind het gewoon helemaal niks.

mn man heeft het bij mn vorige zwangerschappen ook gedaan toen ik het zelf niet meer kon zien.
op gevoel vind ik eng en ben bang dat ik dan de helft vergeet.

bij mn vorige zwangerschappen heeft mn man ook mn benen moeten doen omdat ik met mn bekken zat (heel erge bekkeninstabiliteit)
maar dat kan ik nu nog wel zelf.

liefs, do

Doe 't ook op gevoel, de buik een beetje aan de kant drukken, lukt me nog aardig!
Bij de vorige zwangerschap heeft mn man 't de laatste keer gedaan, toen wou 't echt niet meer.
Succes iedereen.. :D

HA gelukkig niet de enige zie ik maar ik laat het mijn vriend inderdaad doen!! hij ziet me ook naakt dus why not, het hoort erbij en nee een bush bush laten groeien zie ik niet zitten haha

Terug
Bovenaan