Billendoekjes?

Pampers fresh clean, die ruiken heerlijk, dikke stevige doekjes. Ik haal ze via wehkamp vandaan, vaan 50% korting. Eerst gebruikte ik zwitsal maar de geur en prijs is het niet waard. 

Beiden erg duur en veel parfum! 
Ik ben erg tevreden over de billendoekjes van alberthijn 0%. (Witte verpakking lichtblauwe opdruk) 
Zit (bijna) niks in aan rommel, vind ik het beste, zeker als ze nog zo klein zijn! 

Kruidvat pure. Geen rare toevoegingen, bestaan voornamelijk uit water. Kan je dus ook gebruiken als toetendoek!

Ik ga ook voor Kruidvat. Waarom perse zwitsal of pampers? Van beide heb ik wel eens een proefverpakking gehad, maar ze vegen niet fijn schoon (vooral zwitsal niet) en zitten vol parfum (ook vooral die van zwitsal)
Ik heb 2 kindjes in de luiers nu en gebruik de doekjes echt óveral voor. Een gezicht poetsen, wat kruimels van de tafel vegen, een vlek op mn broek, etc etc... ik gebruik echt een half pakje per dag. Als ik uitreken hoeveel je er gebruikt in ern jaar dan schrik je.. dus ik vind zwitsal en pampers dan ook veel te duur en onnodig. Wat luiers/doekjes betreft is er niks mis met Kruidvat (AH zijn trouwens ook heel fijn!!) 

en zeker de eerste maanden zijn babybilletjes enorm gevoelig voor luieruitslag, schimmeltjes etc.. ze poepen in het begin echt 10x per dag, bij elke scheet. Steeds zo'n doekje vol parfum erlangs is niet fijn voor de huid. Gebruik doekjes waar weinig parfum in zit en die zeker niet te duur zijn, is echt zonde van het geld. Ik betaal niet meer dan €1-€1.50 per pakje. Vind ik nog meer dan genoeg als je het over een jaar berekend. Bij kruidvat zijn de doekjes vaak in de aanbieding voor €1 per pakje

en zeker de eerste maanden zijn babybilletjes enorm gevoelig voor luieruitslag, schimmeltjes etc.. ze poepen in het begin echt 10x per dag, bij elke scheet. Steeds zo'n doekje vol parfum erlangs is niet fijn voor de huid. Gebruik doekjes waar weinig parfum in zit en die zeker niet te duur zijn, is echt zonde van het geld. Ik betaal niet meer dan €1-€1.50 per pakje. Vind ik nog meer dan genoeg als je het over een jaar berekend. Bij kruidvat zijn de doekjes vaak in de aanbieding voor €1 per pakje

Wij gebruiken Lupilu Sensitive van de Lidl. Spotgoedkoop en zijn echt perfect. Fijne plastic sluiting ook, waardoor ze nooit uitdrogen. En geen parfum is inderdaad wel echt belangrijk, anders irriteert het het huidje erg snel.

Terug
Bovenaan