Billendoekjes?

Wij hebben Pampers Pure omdat daar weinig ingrediënten in zitten maar wel iets van een reinigingsmiddel, doekjes met alleen water vind ik eigenlijk oplichting :p 
Ik koop ze altijd in bulk online voor ongeveer 1,20€ per pakje. Gebruik ze net als CvB overal voor dus een doos met 18 pakjes ben je zo doorheen.
Zal ook eens naar de Kruidvat doekjes kijken, die ken ik niet.

Heb me eens in een onderzoek van de Consumentenbond verdiept (2019). Daar kwamen oa de Kruidvat extra sensitive als zeer goed en geen parfum of toevoegingen goed uit. En niet te duur. Dus die gebruiken wij. Zou ook nog geen grote hoeveelheden inslaan en eerst uitproberen hoe de billetjes van je kleine er op reageert. 

Ik had eerst pampers pure, prima. Maar heb nu wasbare billendoekjes en dit werkt echt stukken beter!!! Je moet er natuurlijk wel voor openstaan maar scheelt een hoop geld en maakt echt super schoon! Eventueel kan je zelf iets van geur/crème toevoegen. Afhankelijk van hoe gevoelig de billetjes van je kleine zijn. 

Gebruiker...477 ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de praktische kant van wasbaar. Ik weet niet of je dit nog leest, maar toch:
Ons kindje heeft vaak 3 poepluiers per dag. Ik gebruik dan best wel veel doekjes. Daarom dus....
Hoeveel wasbare billendoekjes gebruik je per dag? En zet je dan iedere dag de wasmachine aan voor die paar doekjes? 
Heb je een bak water die je dan moet pakken? Hoe maak je ze nat?
Wat is het verschil tussen wasbare billendoekjes en hydrofiele doekjes/washandjes?
Bedankt alvast :) 

Ik zweer bij de Waterwipes. Ze zijn prijzig (al kun je ze in grootverpakking voordeliger inslaan), maar het zijn de enige doekjes die ik tegen ben gekomen die écht geen rotzooi bevatten. En ik vind dat een hele fijne gedachte voor mijn zoontje. Gebruik ze naast billen ook voor de rest van zijn lijfje.

Terug
Bovenaan