A
Anoniem
Guest
Nou, Wieteke lijkt het eindelijk ontdekt te hebben. Ze kruipt dus niet, maar is aan het 'billenschuiven'. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best makkelijk vindt, eindelijk kan ze zichzelf voortbewegen als ik iets anders aan het doen ben (kan ze eindelijk zelf haar bal ophalen).
Maar weet iemand waarom het cb toch zo fel tegen billenschuiven is? Gisteren ben ik toevallig nog geweest en ze vond dat Wieteke toch maar eens moest gaan kruipen en we mochten haar vooral niet meer neerzetten want stel je voor dat ze ging billenschuiven. Nou ja, alsof ze het dus heeft gehoord doet ze dat nu!
Maar ik snap niet echt waarom dit niet zou mogen. Veel mensen van de 'oudere' generatie vinden het maar onzin dat ze zou moeten kruipen. Vroeger dacht men hier kennelijk heel anders over.
Nou ja, ben gewoon benieuwd waarom het tegenwoordig niet meer zou mogen.
Groetjes,
Geeske & Wieteke.
Maar weet iemand waarom het cb toch zo fel tegen billenschuiven is? Gisteren ben ik toevallig nog geweest en ze vond dat Wieteke toch maar eens moest gaan kruipen en we mochten haar vooral niet meer neerzetten want stel je voor dat ze ging billenschuiven. Nou ja, alsof ze het dus heeft gehoord doet ze dat nu!
Maar ik snap niet echt waarom dit niet zou mogen. Veel mensen van de 'oudere' generatie vinden het maar onzin dat ze zou moeten kruipen. Vroeger dacht men hier kennelijk heel anders over.
Nou ja, ben gewoon benieuwd waarom het tegenwoordig niet meer zou mogen.
Groetjes,
Geeske & Wieteke.