billenschuiven

Hai Geeske,

Ik werk zelf al meer dan 5 jaar op een babygroep van een KDV.
Ik heb in die jaren zeker  10 kindjes zien billenschuiven en ook na 4 jaar als een gezonde en gezellige goed lopende kleuter zien vertrekken naar de basisschool.
Ik zou me er dus maar niet te veel druk om maken, sommige kinderen zijn na die tijd ook nog gaan kruipen.

Groetjes Fennie en Jente

Hoi Geeske,

je 'kent' Meike he?! Nou, ze heeft dus geen moment gekropen, ze kan nu naar voren komen vanuit zit en gaat dan languit over het laminaat schuiven op haar buik. Draait op haar rug en komt weer in zit stand. Zo kan ze ook de kamer rondrollen. Ze schuift keurig op haar billen door de kamer. Maar loopt langs de tafel en langs de bank. Ze haalt er een groot plezier uit maar aan de handen lopen is favoriet. Ze wordt steeds minder zwaar dus ze krijgt steeds meer een eigen balans. Ik denk dat ze nog ruim de tijd neemt hiervoor maar zal gerust lopen voor haar tweede verjaardag.
Haar zus was het tegenover gestelde dus wij zijn nu van alle markten thuis.

Het komt gerust allemaal en kruipen kun je niet afdwingen en ook niet met fysio, is hier ook geprobeerd maar haakten af ivm de enorme huilbuien en frustratie van de kleine meid.

Succe
Renske mv Meike  

Terug
Bovenaan