Billings methode succes verhalen

Yes, hier! :)
tweemaal zelfs gelukt, nu zwanger van de 2e zoon. 
Ik merkte aan mijn slijm precies wanneer ik vruchtbaar was. Beide keren heel snel zwanger geworden. Als het slijm tussen je vingers aanbrengt en je vingers uit elkaar haalt en er komen draadjes (sorry voor de vieze details), dan ben je vruchtbaar. Je merkt ook meteen een dag erna dat je slijm niet meer rekbaar is. Ik heb dus nooit ovulatie testen gebruikt. Voor mij werkte deze methode perfect! :)

Gebruiker10090630: Oh wauw echt!? ? Ik had dit woensdagochtend heel erg, de enige dag dat ik dit had ☺️ ooh let’s hope so over 2 weken! Had al sinds het weekend met buikpijn, en toen woensdagochtend dus dat.. Hoop het zo! Wel ons best gedaan die avond ?

Hoop zo dat het bij je heeft geholpen! Wat ik zei ik heb het 1x gehad maar wist toen nog niet wat het was. Heb het hierna helaas niet meer gehad want dat is wel de makkelijkste manier.
Hier nog even geduld hebben tot dinsdag dan ga ik opnieuw testen als ik niet ongesteld ben geworden. Al zakt mn temperatuur ook met 0.1 graad dus ben ergens bang voor een teleurstelling ?
Hou jij woensdag aan als de dag van de eisprong? Dat wordt dan tot de 27e geduld hebben?

Kimmiea: Oh wat spannend!! ? Ik ga het zo voor je hopen (welke ronde zat je ook alweer?) Probeer wat afleiding te zoeken en je gedachtes te buigen.. Probeer ik nu ook en dat gaat redelijk okee.. Vannacht gedroomd dat ik was bevallen van een jongetje ☺️? Maar gelijk weer ombuigen.. Ik moet inderdaad rond de 27ste ongesteld worden, mijn cyclus is vrij regelmatig (op een dag te vroeg of te laat na) dus ik ben echt heel benieuwd, probeer het écht los te laten.. Maar zal dat ooit helemaal lukken? Denk het niet.. ☺️

Terug
Bovenaan