Billings methode succes verhalen

Djadja Wij zitten in ronde 4 vanaf oktober dan vanwege de langere cyclyssen dus minder kans en jullie? 
Haha als je er zelfs over droomt altijd leuk! Had ik vorige week ook. Ik droomde dat ik een positieve test had dus wie weet. 
Wij zijn lekker samen op wintersport en dat scheelt wel echt ja. Lekker wat afleiding en dan gaan de dagen ook heel snel. Ben je er niet continue mee bezig en dat scheelt. Als we dinsdag nou ook nog goed nieuws krijgen dan kan de vakantie helemaal niet meer stuk.
Ik hoop voor jou dat de komende 1.5 week ook snel voorbij gaan en je goed nieuws voor ons hebt ??

Kimmiea: Soms worden dromen werkelijkheid ? Ik hoop het echt voor jullie! Ronde 4 is nog niet zo lang.. toch? ? Ik weet eigenlijk niet welke ronde wij nu precies zitten maar sinds dit jaar écht serieus.. Dus ook nog niet zo heel lang.. Lekker even op wintersport! Hou je me op de hoogte? Ben echt heel benieuwd 

Nee valt zeker wel mee hoe lang het is maar voor je gevoel is heel veel langer ? mogen niet klagen. Ik hou je zeker op de hoogte. Laat het dinsdag hier weten. Jij ook hè??  

Ahh super lieve reactie!! Ik ben ook zo blij en voelt zo onwerkelijk. Ergens had ik het gevoel dat het raak was maar toch ook weer niet. Ik hoop zo dat jij ook positief nieuws hebt straks!! :)
En zeker jammer dat je hier niet prive kunt kletsen!

Terug
Bovenaan