bitter lemon en ananas

Hoi allemaal!!

Ik geloof er niet in   (mijn man trouwens wel ) maar heb vanmiddag toch maar een fles bitter lemon en een verse ananas gekocht die ik vanavond ga opeten. Ik ben morgen 41 weken en mijn kleintje heeft nog geen zin om eruit te komen. Ik ben woensdag al gestript maar dit heeft niet geholpen en dit terwijl mijn baarmoedermond al rijp al voelde en ik 1 cm ontsluiting had.
Is er iemand waarbij dit soort eten of drinken enig effect  heeft gehad.

groetjes Yoeri ´s mama

Hoi
Ik heb ook gehoord dat het werkt,maar niet uit eigen ervaring.Het kan net de laatste druppel zijn die je nodig hebt.

Let wel op met ananas,want hier kun je een weeenstorm door krijgen.

Groetjes Jes

Hopelijk begint de bevalling snel en kan het echte genieten beginnen.

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik de bitter lemon geprobeerd. Maar nee, het heeft niks geholpen. Uiteindelijk was 1 flinke lachbui voldoende om de vliezen te laten breken en de bevalling op gang te brengen. Dus misschien een lachfilmpje erbij kijken vanavond?

het enige effect wat de bitter lemon op mij had was dat ik onwijs beroerd werd maar een week daarna ben ik pas bevallen en dan nog met een ks.

Het enige wat echt schijnt te helpen is sex maar of je daar nog zin in hebt in persoonlijk

hoi ik heb dus ook 2 weken aan de bitterlemon gezeten en annanas en zelfs wonder olie mijn kindje is pas gekomen dat ik er mee op hield 1 week later dus.

nee bij mij heeft het niet gewerkt.
oja hoorde dat tonic ook moest werken maar heb niet geprobeerd hihi
kussies vero

Grote onzin al die verhalen over wat je moet eten of drinken, tonic/bitter lemon (en ananas(hart))  heeft een stofje dat weeenopwekkend kan zijn. Maak je borst dan maar nat, dan zou je iets van 20 liter per dag moeten drinken wil dat eventueel effect hebben.

Flink wandelen etc. zou ook helpen. Nou, bij mij niet, pas toen ik ermee ophield en ontspande (dat is heel belangrijk), ik dacht dat ik altijd 41 weken zwanger zou blijven, dienden de weeen zich aan!

Mijn VK kwam nog met vrijen maar ook dat kan alleen het laatste zetje geven als het toch al staat te gebeuren! Misschien dat het dan een dag eerder komt....tja, geen wonderen van verwachten dus.

Dat brengt me overigens op wonderolie wat Vero aandroeg. NOOIT GEBRUIKEN. Doordat het en flink effect heeft op  je darmen kunnen die weeen opwekken. Er zijn heel veel verhalen bekend waarbij de babies er veel last van hebben gehad (benauwdheid etc.)! Doe dit in Godsnaam niet!

Je kind komt toch pas als het er rijp voor is. Gegeven het feit dat strippen niet geholpen heeft is je baarmoedermond nog niet rijp (genoeg). Het wachten kan lang duren, helemaal waar. Ik weet het uit ervaring.

Over een aantal weken heb je een prachtig kindje in je armen!

Ingeborg

Geloof het of niet, maar bij mij heeft bitter lemon echt geholpen. Ik was 38 weken woog bijna honderd door vocht en was het zo zat. Samen met een zak chips 2 avonden bitter lemon gedronken (en ik vind het toch vies). Maar na 2 dagen resultaat.

Het is natuurlijk giswerk maar wij vermoeden nog steeds dat het aan de bitter lemon lag.

sucses,
nous

heyzz ,
haha wel leuk om dit allemaal te lezen
maar ik denk dat SEX de enige oplossing is ,
want ben van m,n 2 e meisje 5 dagen te laat bevallen , en was het zo zat en wist nog van de vorige keer dat klaarkomen een optie was en dat hebben we dus gedaan hihi
was heel spannend moet ik zeggen ma de volgende ochtend was het dus wel raak! en is de weeen begonnen haha

tot zo ver mijn verhaal (sorry voor m,n woorden hihi)

groetjes anna

Terug
Bovenaan