bitter lemon en ananas

Hoi allemaal !

Hier ben ik weer. Het heeft niet geholpen   !  Ik ben alleen misselijk geworden van de ananas, die heb ik de hele avond en nacht steeds weer opnieuw geproeft ( en na de tiende keer is die echt niet meer lekker  !). Ik zal maar gewoon   moeten wachten op mijn zoontje !   Ik ben nu 41 weken dus erg lang zal het niet meer duren.
Wel erg leuke reacties!

groetjes Yoeri's mama

ik heb bij de eerste alles geprobeerd: frambozenblaadjesthee, curry's, sex... Niets hielp en moest ingeleid worden. Ook bij de tweede werkte niets alhoewel ik werd bij haar ingeleid twee weken voor de uitgerekende datum dus ze was vast nog niet rijp... Sommige mensen drinken een soort olie gemixt met sinaasappelsap maar dit kan je kotsmisselijk maken en is vast ook niet goed voor je.

Hoi, Hoi,   Ik ben nu 32 wkn zwanger van de tweede. De eerste was ook 2 weken te laat. Heb echt vanalles geprobeerd om het te laten komen maar helaas geen enken fabeltje heeft geholpen. Was ook direct gestript maar de kleine had het gewoon heerlijk naar zijn zinnetje bij zijn moeder. Meid! Er is nog nooit een kind blijven zitten, komt echt wel. Heb geduld en probeer van de laatste loodjes te genieten.  

Succes en een goede bevalling toegewenst.

Linda

Hoi

je had gelijk! Een beetje geduld en hij moet er toch uit. En dat heeft hij ook gedaan ik ben sinds maandag de trotse mama van mijn wolk van een tweede zoon !!! En dit zonder hulp van bitter lemon ananas of sex (ik moest er echt niet aan denken!)

Groetjes Yoeri ´s en Jespers mama

Terug
Bovenaan