biw weet nu niet wat ik moet doen

he meiden, ben sinds paar dagen stront beroerd 2 dagen koorts gehad, heb nu ook sinds gisteravond flinke pijn in me onderbuik,( geen bloedverlies) heb me urine bij de ha gebracht maar kwam niks uit maar was teweinig om op kweek tezetten, dus morgen vroeg ( woensdag) weer urine brengen en krijg pas donderdag uitslag.

Nu weet ik niet wat ik moet doen wachten op donderdag voor de uitslag of als nog de verloskundige bellen, ik weet niet hoe het zit met mijn bloeddruk vorige wek was die aan de lage kant maar kan die in zo'n korte tijd verhoogt zijn,

mijn ma heeft 2 keer zwangerschaps vergiftiging gehad bij mijn broer en bij mij allebij wa shet aan het eind van de zwangerschap. dit weet mijn verloskundige alleen de huisarts niet,

Ben helemaal futteloos snachts spook ik gewoon van de koorts, ik hoop zelf dat het een griep is met blaasontsteking maja,

wat moet ik doen please?

liefs
 
Hey,

Ik zou als ik jou was gewoon de verloskundige bellen. Ze kan je waarschijnlijk niet direct zeggen wat er precies met je aan de hand is, maar ze kan je wellicht geruststellen.
Sterkte
 
Ik weet niet hoe ver je ben, maar als je al bij de vk geweest ben zal ik die sowieso bellen. Kunnen ze je even langs laten komen of evt (hopelijk) geruststellen. De meeste verantwoordelijkheid ligt nu toch daar

succes
 
ben nu bijna 18 weken dus, maar zal ik die nu al bellen of morgen, voel me zo in 2 strijd bang dat ik me als klein kind gaat gedragen voor elk wisje wasje bellen
 
Heb je nog koorts?

Ik heb zelf lage bloeddruk en daar kun je je ook goed beroerd van voelen heb ik gemerkt. Maar geen koorts natuurlijk. Maar veel hoofdpijn en duizelig. En vorige week ben ik in het winkelcentrum flauwgevallen. Vooral van dat laatste hoop ik niet dat het nog een keer gebeurd.
 
Gewoon bellen meis.! Dan heb je alle zekerheid.
En denk dat je VK liever hebt dat je belt dan helemaal niet..
Toeval is dat ik ook al ong 3 dagen beroerd ben koorts,hoofdpijn, keelpijn, oorpijn, en spierpijn.
Beterschap meis.!
Sterkte

Groet
 
dank jullie wel, van de lage bloeddruk heb ik geen last, heb beetje hoofdpijn maar geen duizelige heid, ik nu proberen teslapen en morgen toch de verloskundige inlichten thnx allemaal.
 
Als het je geruststelt moet je gewoon de VK bellen. Ik vraag me alleen af of het niet "gewoon" en virus is waar je last van hebt. Zwangerschapsvergiftiging treedt niet op met 18 weken maar later in de zwangerschap en de klachten die erbij horen zijn fundamenteel anders dan jij beschrijft. Geen pijn in je onderbuik maar een band rondom je middel, onder je ribbenkast, het is namelijk een leveraandoening. Ook heb je daarbij flinke hoofdpijn en zal je uiteindelijk geel gaan zien. Probeer je een beetje te ontspannen en vertrouw op de huisarts, ook die weten genoeg van zwangerschappen om klachten, indien er aanwijzingen zijn, te plaatsen in een zwangerschapskader.

Beterschap!
 
Terug
Bovenaan