biw weet nu niet wat ik moet doen

Er heerst wel een griep, als je dat wat geruststelt...
 
he meiden heb weer die pijn gehad heb de verloskundige gebeld en gezegt dat me urine op lweek staat ze zegt dat het een virus kan zijn en dat het banden pijn is maja aangezien ik dit niet herken van de vorige zwangerschap komt ze straks ff langs om te kijken. het was voor mij meer dat ze het weet als er niks uit de urine komt dat ze weet waar het over gaat, maar ze vond het zelf ff prettiger om ff langs tekomen

liefs
 
he meiden ze is langs geweest hartje klopte super , ze ff naar het hartje geluisterd en die is prima, ze ging ff me buik voelen en precies duwen wara het pijn doet, en zijn puur me banden, juist door dat ik grieperig ben zijn ze al meer gevoelig en bij de 2de zijn je buikspieren slap en kunnen het dus niet tegen houden waardoor je echt veel pijn kan hebben
dus hoef me geen zorgen temaken,

ik had ook gezegt dat ik nu meer zorgen maakt dan bij sharon, ze zei dat dat heel normaal is en das geen probleem

ik ga zo ver mogelijk nu uitzieken, en hopenlijk snel over gaat
 
Een tweede zwangerschap kan heel anders zijn. Bij Loïs had ik totaal nergens last van, alleen rond 20 weken wat bandenpijn.
Bij Sven begon de ellende na 25 weken: bloed door een laagliggende placenta, groeiecho's, bekkenklachten na 35 weken...

Dus ja... de ene zwschap is de andere niet... zo zal het bij jou ook zijn. Het zal heel anders zijn!

Meid ziek lekker uit en fijn dat het je banden zijn ipv wee"en oid... het komt allemaal weer goed!

x
 
ja alleen prettig is het niet pff lig soms echt te kramperen van de pijn nu weer als ik te veel gelopen hebt nou dan krijg ik in eens flinke pijn, dan kan ik wel schreeuwen en janken. soms is het aan de zij kant soms onder aan em buik en nu me lijkt het in me lies. pfff wordt er gek van

sorry
 
Terug
Bovenaan