Bizar (zwangerschaps)kwaaltje??!!

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

Deze week heb ik ergens mijn NOD, heeeel spannend! Ik heb allerlei kwaaltjes maar dit weekend had ik toch wel een bizarre ervaring: ik had jeuk aan mijn tepels en ik kneep erin en guess what eruit kwam... Moedermelk! Aaaahhh!
Bij de zwangerschap van mijn 1e kindje verloor ik bij de 19 weken al melk (heel irritant) maar ik heb dus goede hoop op een + zwangerschapstest deze week!
Duimen jullie mee?

Charlotte

Dat klinkt wel veelbelovend moet ik zeggen.
Spannend! Ik duim voor je.
Wanneer ga je testen?

Ik duim zeker met je mee!!!! Hopelijk is het een goed voorteken!! Weet je al wanneer je wilt gaan testen? Ik heb zelf rond de 7e mijn nod, maar ga ervanuit dat ik ongi word vanwege het beginnen met primolut en we hebben deze maand ook niet zoveel geklust. Maar we zien het wel, ik duim iig keihard met je mee!!!!!!!

Liefs ciomama

Ik duim mee, ook voor mezelf NOD 8 april! Ik duim voor iedereen. Ik hoop dat er nog veel baby's dit jaar geboren mogen worden.
Succes met testen!

Ik dacht 7 april mn NOD maar aangezien ik dinsdag 22 maart mn ei had is dat wellicht een dag (of 2) eerder.
Morgen ga ik testen, spannend! Wel moet ik evt rekening houden met een - test, aangezien ik bij beide zwangerschappen pas een week na NOD + testte...

Ooh wat spannende! Het klinkt positief.. succes, we horen morgen van je!

Spannend!!!!! dat zwangerschapskwaaltje had ik nog niet gehoord zo vroeg.

ik duim voor alle mensen bij wie het raak kan zijn!!!

Terug
Bovenaan