Bizar (zwangerschaps)kwaaltje??!!

Hay!!

Dat is wel een heel bijzondere kwaal zeg! Kan dat nu al? Nou een duidelijker teken kan je niet hebben!!!!

owwwwwwwwwww let us know!

xxxxxxxxxxxxies

Grrrrr... vanmiddag beetje roze afscheiding, hier word ik gek van!!!!! ^%$$%&I(O)I(*&^&%%$%$**())^
Hopelijk snel duidelijkheid maar mn hoop is wel stuk minder nu!!!

Het kan innestelling zijn, maar zou hier niet al teveel op hopen. Kan je een grote teleurstelling besparen. Ik hoop het natuurlijk wel!!!

Liefs ciomama

Je hebt gelijk Ciomama, ik baal enorm en ben best in de war. De combi moedermelk en ongi is een beetje vreemd voor mij. Maar goed, ik ga lekker op tijd mijn mandje in....

Grrrrrr!!!!! *&%$#^*

@Charlotje: Sinds ik 4 jaar geleden bevallen ben heb ik nog steeds vochtverlies uit beide tepels....wil je niet teleurstellen maar bereid je vast voor op het ergste zeker gezien je roze afscheiding....
succes!!!

Paar maanden terug had ik dat ook klein beetje maar werd paar dagen later gewoon ongesteld vond het toen erg raar want had dat nog nooit gehad dus dacht ook van heee misschien ........... .
maar helaas .
Ik hoop overigens dat dat bij jouw niet zo is hoor en dat je gewoon hartstikke zwanger bent !!

xxx

De combi van een zwaar negatieve test, roze afscheiding en een slecht voorgevoel zeggen mij dat het niet raak is deze maand....

WY2006: dat dacht ik ook, ik had een enorme overproductie bij mn 1e kindje dus wie weet komt dat nu weer op gang door hormonen en het denken aan een baby'tje...

Hopelijk breekt mn ongi vandaag of morgen door, wel zo 'fijn'...

Helaas, dinsdagavond ongesteld geworden. Flink gebaald maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen en... mooi weer!

Terug
Bovenaan