Bizar!

Hallo lieve mensen.

Zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen heb ik een week voor de kerst een miskraam gehad bij 6 weken. Gelukkig hoefde ik niet gecurreteerd te worden. Van de gyneacoloog mochten we voor de eerstvolgende menstruatie niet verder gaan met klussen omdat dan mijn hele hormoonhuishouding in de war zou kunnen raken. Maar om na anderhalf jaar proberen ineens weer voorbehoedsmiddelen te gaan gebruiken, dat ging zo tegen mijn gevoel in, dat we ons niet aan dit advies hebben gehouden. Een week na mijn miskraam had ik weer een negatieve test. Weer een week later merkte ik aan mijn cervixslijm dat er weer een eisprong op handen was. Weer een week later kreeg ik allerlei symptomen. Waaronder mijn borsten die enorm pijnlijk zijn geworden. En weer extreme moeheid. Ik kan de hele dag wel slapen. En nu....nu heb ik stiekem weer een testje er tegenaan gegooid (Kruidvat; 2 voor €5) en ja hoor....weer hartstikke positief. Mijn man wil er nog niet aan. Aankomend weekend gaan we weer een test doen, dan één met indicator. Ik wil wel eerder maar mijn man wil enige reserve. Hij is te bang voor een nieuwe teleurstelling. Daarom.....doen we nu alsof er niets aan de hand is. Het is te bizar. We kunnen er niet aan. Feliciteer me ook nog maar niet. Ben te bang dat er inderdaad weer een teleurstelling komt. In één maand zulke tegenstellingen....het is bijna te veel om te bevatten. Maar ik moest wel even mijn verhaaltje kwijt. Daarom stoor ik jullie er maar weer mee. Maar feliciteer nog maar niet. Straks komen die zwarte gedachten van mijn man prompt uit. En twee keer een teleurstelling in 4 weken, dat is wel iets teveel van het goede.

Liefs

Hoi Louise,

Jeetje wat spannend allemaal. Ze zeggen dat je heel vruchtbaar bent na een mk, maar ik kan me voorstellen dat jullie niet te vroeg willen juichen. Je wordt zo van de ene emotie in de andere gegooid. Heftig allemaal.

Ik zelf word volgende week waarschijnlijk gecuretteerd en dan maar weer afwachten of de ovulatie snel op gang komt.

Ik ga echt heel hard voor jullie duimen dat het nu wel goed zit. Je mag toch wel een beetje geluk hebben na al die ellende.

groetjes San

Mag ik wel een beetje blij zijn voor je dat je een positieve test hebt? Je wacht er al zo lang op en het is de vorige keer misgegaan maar dat wil niet zeggen dat dat deze keer ook zo is. Ik duim heel hard voor je!!!

Liefs Supertje

Meid,

Ik hoopte het zo voor je! Als je weet wanneer je ei was, dan weet je ook hoeveel weken je nu bent! Meid, laat het tot je doordringen... je bent echt alweer zwanger! En hopelijk komt het blijde gevoel heel snel. Ik snap dat het moeilijk is om er op te vertrouwen dat nu alles goed gaat... je miskraam is nog zo recent en na een miskraam sta je er nooit meer onbevangen in! Maar de kans dat het nu allemaal wel goed gaat is veel en veel groter!!

Liefs

Lieve Louise

Wat een rollercoaster van emoties he !
Ik weet precies wat je bedoelt
5 jaar geleden heb ik na 13 weken zwangerschap een miskraam doorgemaakt. 2 maanden later was ik in verwachting van onze dochter (nu 4 jaar jong)
Het is voor ons een beladen zwangerschap geweest. we leefden echt van echo naar echo en van bezoek naar bezoek. Maar toch heb ik na 41 weken een gezonde dochter ter werleld gebracht
Nu ben ik weer in verwachting, 9 weken, en weer voel ik die spanning.
Ik moet er op vertrouwen dat het goed gaat nu. En louise, dat moet jij ook. Een plus is een plus.... en echt geloof me, ik weet dat het niet makkelijk is om om te schakelen, maar nu moet het goed komen
Ik wens je veel suc6 van het weekend en ik hoop dat ie weer posi is, laat het weten dan en ik zal je dan pas feliciteren.

Gr Tammie

Hoi,

Ik heb dit ook meegemaakt hoor, alleen ik was 23 weken zwanger en dat ging mis en een maand later was ik alweer zwanger. Ook bij ons ging anticonceptie tegen ons gevoel in. En het is goed gegaan hoor.

Mijn vriendin was ook jaren bezig en kreeg toen een miskraam, ook gelijk daarna zwanger geraakt en het is een mooie kerel geworden.

Positief blijven, want als het mis gaat ben je toch altijd teleurgesteld en kan je niet genieten.

Soccus

Hey Louise,

Ik leef echt met je mee. Nog even geduld hebben en dan weer testen. Ik hoop dat deze test hartstikke positief is.
Ik duim heel hard voor jullie..
Het is je zeer gegund. Dikke knuffel

Terug
Bovenaan